اختصاصی سینماسینما/ واکنش مدیربرنامه بنیامین به حواشی برنامه شب یلدا در تلویزیون

بنیامین بهادریحواشی حضور بنیامین بهادری و عدم پخش آثار این خواننده در برنامه شب گذشته فرزاد حسنی بازتاب های فراوانی در فضای مجازی داشته است.
به گزارش سینما سینما، ویدئویی از پشت صحنه این برنامه در شبکه‌های مجازی منتشر شده است که بنیامین بهادری را در حال گلایه کردن از عوامل این برنامه نشان می‌دهد و کفته می شود علیرفم اخذ تمام مجوزهای لازم، آثار این خواننده اجازه اجرا پیدا نکرده اندو از او خواسته شده به هیچ وجه اسمی از فیلم «سلام بمبئی» روی آنتن بر زبان نیاورد.
سلیم احمدی (مدیر برنامه های بنیامین) درباره اتفاقات و حواشی رخ داده در برنامه شب یلدا برای این خواننده به سینما گفت: «ما از سه روز قبل تصمیم به حضور در برنامه شبکه ۳ گرفتیم. قرار هم بر این بود که بنیامین روی آنتن زنده چند قطعه را با پیانو اجرا کند. تمرینات هم انجام شده بود و ما چند قطعه از قطعات مجوزدار را برای تائید فرستاده بودیم که از بین این آثار قطعاتی را روی آنتن اجرا کنیم. قطعاتی که همه مجوزهای ارشاد و سازمان را داشت و دقایقی قبل از برنامه به ما اعلام شد که این آثار اجازه پخش ندارند و چند قطعه دیگر برای اجرا به ما معرفی شد که هیچ مناسبتی با شب یلدا نداشتند و همین باعث اعتراض ما به مسئولین برنامه شد که علیرغم تائید و اخذ مجوز و قول فرزاد حسنی مبنی بر اجرای این آثار، اجازه اجرا داده نشد.»
احمدی افزود:«از همه مهم‌تر قرار بود قطعه و موزیک ویدئوی «پری‌زاد» که اثری فارسی – هندی است، برای اولین بار در این برنامه پخش شود که این موضوع هم مورد مخالفت قرار گرفت و همین باعث شد تقریبا زیر تمام قول و قرارها زده شود و ما هم تصمیم گرفتیم که اصلا در برنامه حاضر نشویم و برویم. در خاتمه بنا به اصرار فرزاد حسنی گفتگوی کوتاه روی آنتن اکتفا کردیم ولی به هر حال این رفتار در شان جامعه هنری نبوده و نیست.»
در این بین جواد نوروز بیگی (تهیه کننده سلام بمبئی) در نشست خبری صبح امروز در توضیح این اتفاقات گفت:«فیلم ما به طور کامل در صدا و سیما تحریم شده است. دیشب در ویژه برنامه شب یلدا به بنیامین گفتند حق نداری اسم «سلام بمبئی» را روی آنتن بیاوری و اجازه پخش ترانه های او را نداده اند. بنیامین به من گفت که نمی‌خواست روی آنتن نرود ولی با اصرار، او را راضی به حضور در برنامه کرده‌اند.»
گفتنی ست تک آهنگ و موزیک ویدئوی «پری زاد» که به دو زبان فارسی و هندی تولید شده و تمام مجوزهای لازم برای انتشار را نیز اخذ کرده است، به زودی منتشر خواهد شد. این موزیک ویدئوی خوش ساخت، یکی از مهم ترین برنامه های بنیامین برای سال ۹۶ است که برنامه ریزی ویژه‌ای برای آن صورت گرفته است.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 36402 و در روز چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۵۳:۴۴
2024 copyright.