از جری لوییس و رابرت دنیروی «سلطان کمدی» تامهتاب کرامتی و رادان

 فیلم‌های سینمایی،تلویزیونی و انیمیشن امروز و فردا از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.در این آخر هفته چند فیلم مطرح از سینمای ایران و جهان پخش خواهد شد که فیلمی از مارتین اسکورسیزی در میان این فیلم‌هاست.

به گزارش سینماسینما، فیلم «مزارشریف» به کارگردانی حسن برزیده فردا ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم با بازی حسین یاری، مهتاب کرامتی و مسعود رایگان آمده است: در زمان کشتار دیپلمات‌های ایرانی در کنسولگری ایران در شهر مزار شریف افغانستان است که به دنبال هجوم نیروهای طالبان منجر به شهادت ۱۰ تن از کارکنان کنسولگری ایران شد.

همچنین فیلم «سلطان کمدی» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی فردا ساعت ۱۰ صبح از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

در این فیلم با بازی روبرت دنیرو، جری لوییس خواهیم دید: مردی دیوانه وار به جمع اوری عکس های امضا شده بازیگران می پردازد بر این باور است که اگر فرصتی به او داده می شود، بزرگترین کمدین خواهد شد.

شبکه چهار سیما بر خلاف هفته های قبل دو فیلم مطرح سالهالی قبل سینمای ایران را روی آنتن خواهد برد.«گاهی به آسمان نگاه کن» به کارگردانی کمال تبریزی امروز ساعت ۱۱ صبح روی آنتن می‌رود.

داستان این فیلم این فیلم که برداشتی آزاد از رمان «مرشد و مارگریتا» نوشته میخاییل بولگاکف است، حول و حوش اتفاقات مربوط به یک آسایشگاه جانبازان جنگ می‌گذرد و ارواحی که هر کدام به دلیلی در این دنیا سرگردان و منتظر هستند. شخصیت‌های اصلی فیلم را چند روح تشکیل می‌دهند. از جملهٔ این ارواح، روحی باستانی، غمگین و خوش‌تیپ است که گویی به عنوان نماینده ملک‌الموت در لحظات آخر زندگی ظاهر می‌شود.

آتیلا پسیانی، رضا کیانیان، هوشنگ حریرچیان، احمد آقالو، اصغر تقی زاده و اسدالله یکتا در فیلم سینمایی «گاهی به آسمان نگاه کن» ایفای نقش کرده اند.

همچنین فیلم «کنعان» به کارگردانی مانی حقیقی فردا ساعت ۱۱ صبح از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: مینا و مرتضی، زن و شوهری هستند که در شرایط سخت و آستانه طلاق هستند. مینا که زمانی دانشجوی مرتضی بوده، پس از ده سال زندگی مشترک با وی، تصمیم می گیرد از او جدا شود و برای ادامه تحصیل به کانادا برود، اما مرتضی که از این تصمیم ناخرسند است، تمام تلاش خود را معطوف منصرف کردن او از تصمیمش می کند، تا اینکه روزی متوجه می شود مینا موضوع طلاقشان را با عزیز، مادر بیمار مرتضی، در میان گذاشته است. مرتضی نیز از شرایط پیش آمده استفاده می کند.ترانه علیدوستی، محمدرضا فروتن، افسانه بایگان و بهرام رادان در فیلم سینمایی «کنعان» هنرنمایی کرده اند.

 

فیلمکارگردانروز/ساعت

شبکه یک

شکارچی لحظه هادن گیلرویامشب/۲۲
مزار شریفعبدالحسن برزیدهفردا/۱۶

 

شبکه دو

مسافر بارانداریوش یاریامروز/۸
دهخدامحمدرضا ورزیامشب/۲۳
افسانه ببر بزرگ جنگلدیوید آلاکس و اریک توستیفردا/۸
صبح  فرشتهامیر جاودانی زرینفردا/۱۷:۳۰
دروازه آتشکاسپر هایدلباخفردا/۲۳

 

شبکه سه

دعوتسید مجتبی اسدی پورامروز/ ۱۰:۳۰
خانه ای کنار ابرهاسیدجلال دهقانی اشکذریامروز/۱۴
حمله به بلوکجو کورنیشفردا/۰۰:۳۰
سلطان کمدیمارتین اسکورسیزیفردا/۱۰
جنجال در شهراستایلن تونگفردا/ ۱۹:۳۰

 

شبکه چهار

گاهی به آسمان نگاه کنکمال تبریزیامروز/ ۱۱
علیه تراستپیتر هاویتامروز/ ۲۰:۳۰
کنعانمانی حقیقیفردا/۱۱

 

شبکه تهران

هدیه ای برای آقای تومیبیل کلارکامروز/ ۱۳:۳۰
فیلم سازان کوچککاوه سجادی حسینیفردا/۹
انتقام دکتر هالیدیدیوید دیکاتافردا/۱۳:۳۰

منبع: خبرانلاین

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 22890 و در روز پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۸:۰۸
2024 copyright.