بابک حمیدیان و مینا ساداتی در برنامه سال تحویل: ازدواج ما میان شلوغی های تهران اتفاق ویژه ای نیست

سیدعلی ضیاء مجری تلویزیون ویژه برنامه «یک یک» را برای تحویل سال شبکه یک سیما به مدت بیش از ۱۰ ساعت اجرا کرد. به گزارش سینماسینما، یکی از برگ برنده های این برنامه حضور بابک حمیدیان به همراه همسرش مینا ساداتی که اینگونه خبر ازدواجشان را به صورت رسمی اعلام می کردند بود.
حمیدیان در این برنامه در گفتگو با ضیاء بیان کرد: اکنون هیجان زده ام. وقتی آدم جزو مهمان های آخر یک برنامه با این کیفیت و تنوع مهمان است نمی داند به چه کسی سلام بدهد و چه کسی را از لیست جا بیندازد.
photo_2016-03-21_09-02-37
وی با بیان اینکه سومین بار است در برنامه های ضیاء حضور پیدا می کند درباره ماجرای ازدواج خود با ساداتی اظهار کرد: سونامی دنیای مجازی خوشبختانه یا متاسفانه انسان را می برد. واقعیت این است که اتفاقی که برای من و خانم ساداتی افتاده در شلوغی های تهران و بحران هایی که مردم سرزمین دارند اتفاق ویژه ای نیست. بلکه یک اتفاق آرام در کنار حوادث دیگر است.
ایفاگر شخصیت اصلی سریال «بیمار استاندارد» تأکید کرد: قرار نیست به مردم بگوییم ما تفاوتهایی با شما داریم و ما همواره از این ماجرا فرار کردیم. اما همانطور که اشاره کردم سیل دنیای مجازی انسان را می برد و ما نفهمیدم چگونه شد که دنیای مجازی از خبر ازدواج ما پر شد.
حمیدیان ادامه داد: حتی همانطور که متوجه شده اید عکسی از آن لحظه باشکوه نیست. من و مینا برای فیلم «هیهات» به کارگردانی هادی مقدم به کربلا مشرف شدیم و در خبرهایی که از ازدواجمان منتشر شد، معمولا از عکس ما در کربلا استفاده کرده اند. ما فکر نمی کردیم بین خبرهای محسن و سام و بنیامین، خبر ازدواج ما هم مهم باشد.
photo_2016-03-21_09-02-31
ساداتی نیز ضمن خسته نباشید به عوامل پشت صحنه برنامه، از اینکه پیش از حضور در «یک یک» به تماشای آن نشسته بودند سخن گفت و افزود: ما نمیخواستیم درباره این جریان حرف بزنیم و فکر میکردیم قرار نیست زندگی خصوصی مان رسانه ای شود. اما دیگر این موضوع دست ما نبود.
حمیدیان نیز درباره فضای سریال «بیمار استاندارد» توضیح داد و ترکیب سعید آقاخانی با بهرام توکلی را به شکل گرفتن یک سریال با حال و هوای طنز فانتزی منجر دانست که البته شباهتی به جنس طنزهایی که با بازی امثال حمید لولایی از تلویزیون پخش می شود ندارد.
وی همچنین در پایان حرفهایش آرزو کرد در سال جدید مردم برای یک ربع هم که شده به زندگی هم کار نداشته باشند!
ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 13612 و در روز سه شنبه ۳ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۴۸:۴۴
2024 copyright.