الهه رضایی مهمان «دست در دست» می‌شود

الهه رضایی مجری پیشکسوت و چهره خاطره ساز شنبه ۱۷ مهر مهمان برنامه شبانگاهی «دست در دست» می‌شود.

به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی شبکه دو؛ «دست در دست» در دومین قرار پائیزیِ ۱۴۰۰خود، میزبان الهه رضایی بانوی پیشکسوت عرصه اجرا می شود که در دهه ۶۰ یکی از مجریان مطرح و شناخته شده به شمار می رفت و پس از آن نیز حضور خود را به عنوان یک گوینده و مجری مجرب در تلویزیون تثبیت کرد.

دورهمی شبانه «دست در دست» میزبان مهمانان مختلفی است. این چینشِ مهمان شامل چهره‌های فرهنگی، هنری، ورزشکاران و … می‌شود که ارتباطی با حال خوب و ایجاد انگیزه و امید در مخاطب داشته باشند. از سوی دیگر خیرین و نیکوکارانی که به هر شکلی در تلاشند تا به لحاظ معنوی یا مادی باری از روی دوش همنوعان خود بر دارند نیز از جمله مهمانان این برنامه هستند.
پویش نامه‌نویسی نیز در این برنامه شکل گرفته که طبق آن، نامه تشکراز کسی که عمل مهربانانه و محبتی در حق ما انجام داده را شامل می‌شود.
این برنامه کاریست از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدّادی و اجرای سیاوش عقدایی که به صورت ثابت جمعه‌ها ساعت ۲۳:۰۰ و شنبه و یکشنبه هر هفته بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت ۲۳:۳۰ در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو سیما قرار دارد.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 162433 و در روز شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۲:۰۹
2024 copyright.