بازدید مدیر شبکه نسیم از پشت‌صحنه یک سریال

محمد احسانیمحمد احسانی مدیر شبکه نسیم از پشت صحنه سریال «سفر در خانه» بازدید کرد.

به گزارش سینماسینما، محمد احسانی مدیر شبکه نسیم سیما روز گذشته، ۲۸ خردادماه با حضور در پشت‌صحنه سریال «سفر در خانه» که نخستین سریال تولیدی این شبکه است از مراحل ساخت و تولید آن بازدید و با عوامل این پروژه گفتگو کرد.

علی اکبر کاظمی قائم مقام، میثم فضلعلی مدیر گروه تولید و امیرعباس اشرف مدیر روابط عمومی شبکه نسیم نیز همراه با احسانی در این بازدید حضور داشتند.

محمد احسانی با تشکر از همه سازندگان این مجموعه تاکید کرد که شبکه نسیم در دوره مدیریت جدید از مجموعه های خوب و با کیفیت حمایت می‌کند.

وی ادامه داد: براساس برنامه ریزی های پیش بینی شده شبکه نسیم، سریال «سفر در خانه» با توجه به داستان جذاب و همچنین گروه سازنده از مجموعه‌هایی است که در زمان پخش، مخاطبان زیادی را به خود جذب خواهد کرد.

در ابتدای این دیدار بهمن گودرزی کارگردان و عباس اکبری و سعید کمانی تهیه کنندگان سریال نیز درباره روند ساخت سریال و وضعیت این مجموعه توضیحاتی ارائه کردند. همچنین حسن پورشیرازی، نسرین مقانلو، شهرزاد کمال زاده و امیر نوری پس از سکانسی که با بازی آنها ضبط شد با مدیر شبکه نسیم به گفتگویی صمیمانه پرداختند و سکانس‌هایی از این سریال نیز در حضور مهمانان ضبط شد.

«سفر در خانه» درباره آقا کریم (حسن پور شیرازی) است که بعد از ۳۵ سال کار در کارخانه بازنشسته شده و جایزه سفر به مشهد را از آن خود می‌کند و به همراه خانواده راهی مشهد می‌شود، اما در این راه اتفاقاتی برای او و خانواده‌اش بوجود می‌آید.

دراین بازدید محمد احسانی پیشنهاداتی در رابطه با ارتقا کیفی سریال ارائه کرد و در پایان به همراه سایر مدیران شبکه نسیم مهمان سفره افطار گروه سازنده این سریال تلویزیونی شد.

عوامل سریال «سفر در خانه» عبارتند از کارگردان بهمن گودرزی، فیلمبردار مجید گل‌سفیدی، تهیه‌کننده عباس اکبری و سعید کمانی، نویسنده علیرضا مسعودی.

این مجموعه تلویزیونی در شهرهای تهران، سوادکوه و مشهد تولید خواهد شد و قرار است در قالب ۱۷ قسمت ۳۵ دقیقه ای روی آنتن شبکه نسیم برود.

منبع: مهر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 58502 و در روز دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۳:۰۷
2024 copyright.