برنامه تحویل سال احسان علیخانی چگونه است؟

ویژه‌ برنامه تحویل سال احسان علیخانی که با عنوان «سه ستاره» شناخته می‌شود، امسال علیرغم سال‌های گذشته که به بررسی تولیدات شبکه سه محدود بود، قرار است منتخبان تمامی شبکه‌های تلویزیونی در سال ۹۴ را معرفی کند.

به گزارش سینماسینما، منتخبان «سه ستاره» در هشت بخش بهترین مجریان برنامه‌های تلویزیونی، بهترین برنامه‌های ورزشی، بهترین برنامه‌های تخصصی، بهترین گزارشگران، بهترین مجموعه‌های تلویزیونی، بهترین تیتراژها و بهترین بازیگران مرد و زن معرفی می‌شوند.

بر این اساس، تولیدات شبکه‌های مختلف سیما توسط گروه داوری بررسی خواهند شد و از هر بخش شش الی هفت نفر با انتخاب داوران به مرحله نهایی می‌رسند و قرار است به مدت هشت شب به یکی از بخش‌ها پرداخته شود. در انتها این منتخبان توسط مخاطبان و در نهایت سه منتخب از هر بخش انتخاب می‌شود.

بر اساس این گزارش، برنامه «سه ستاره» به مدت هشت شب پیش از عید و از هفته آینده به روی آنتن خواهد رفت و مرحله نهایی آن با حضور منتخبان در آستانه تحویل سال معرفی خواهد شد.

به نظر می‌رسد امسال علیرغم دوره‌های گذشته احسان علیخانی اجرای این برنامه را بر عهده بگیرد؛ البته او به عنوان تهیه‌کننده در برنامه «سه ستاره» مطرح است.

«سه ستاره» بخش جنبی دارد که در آن قرار است بهترین فیلم اکران شده و همچنین بهترین ورزشکار مرد و زن در سال ۹۴ انتخاب و معرفی شوند.

منبع : ایسنا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 12673 و در روز سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۴:۵۳
2024 copyright.