بهنام صفوی در خندوانه: سرطان کاملا ساخته ذهن ماست!

رامبد جوان بهنام صفویبهنام صفوی گفت: هیچ‌گاه نمی‌توانیم از شخصی نام ببریم که خوشبخت مطلق است. تمام انسان‌ها مشکلاتی دارند و هر روزشان در جنگ با دغدغه‌هایشان می‌گذرد. باید این گونه عمل کنیم تا زندگی همچنان پیش برود. او گفت: بیماری سرطان کاملا ساخته ذهن ما است.

به گزارش سینماسینما، برنامه دوشبنه شب «خندوانه» با حضور افرادی که به بیماری سرطان مبتلا و دوره درمان‌شان را طی می‌کردند، برگزار شد.  بهنام صفوی به دلیل اینکه او هم به بیماری سرطان دچار شده و مراحل درمانش را می‌گذراند، به مناسبت «روز پزشک» مهمان برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان شد و در آغاز حضورش ترانه آرامش را برای مخاطبان اجرا کرد.
بهنام صفوی خواننده پاپ پس از ابراز خوشحالی از اینکه توانسته در چنین شبی و در کنار مردمی که این روزها دغدغه سرطان را دارند حضور یابد، در پاسخ به پرسش رامبد جوان مبنی بر اینکه اولین خاطره ای که در ذهنش تداعی می شود چه خاطره ای است؟ گفت: اصولا ادم خاطره بازی هستم البوم عکس نسبتا کاملی دارم و همیشه خانمم می‌گوید چرا عکس‌های قدیمی این قدر برای تو اهمیت دارند، اما باید بگویم من تجدید خاطره با عکس ها را بسیار دوست دارم.
اما در خصوص اولین خاطره ای که به ذهنم می‌رسد این است که در دورانی که سن کمی داشتم به بستنی سنتی بسیار علاقه مند بودم روزی پدر بزرگم که از این علاقه با خبر بود از من خواست تا برای خرید هایی که داشت او را همراهی کنم و او نیز پس از انمام کارهایش برایم بستنی خریداری کند و به قول خود نیز عمل کرد. وی در خصوص اینکه چرا این خاطره به یادش مانده است ابراز کرد: هم اینکه در آن زمان مشغله ذهنی کمتری داشتم و هم این که علاقه بیش از حدم به بستنی باعث شده تا این خاطره در ذهنم ماندگار شود!
بهنام صفوی در خصوص وضعیت جسمی این روزهایش گفت: این روز ها حالم بسیار خوب است  مرحله دوم شیمی درمانی را می‌گذرانم که خوب پیش می‌رود و اصلی‌ترین دلیل آن نیز امید و انگیزه‌ای است که به آن باور دارم.
این خواننده در ادامه افزود: زمانی که وارد استیج برنامه خندوانه شدم دیدم مردمی که این جا حضور یافته‌اند و به این بیماری دچار شده‌اند، روحیه بسیار خوبی دارند و این مسئله خوشحال کننده‌ای است. در جلسه پرتو درمانی که داشتم و همان طور که می‌دانید مرحله بسیار سختی است به روزهای خوب آینده امیدوار بودم. برخی ها از درگیریشان با بیماری سرطان بسیار ناراحت بودند اما با آن‌ها صحبت می‌کردم و تذکر می‌دادم که فقط باید امیدوار باشند.
وی با بیان این که بعضی از افراد حتی با یک سرماخوردگی سطحی دست از تلاش می‌کشند، گفت: با بهره گیری از روحیه حتی می‌توان از این مشکلات سطحی نیز عبور کرد.
رامبد جوان در ادامه افزود: همه ما در حال جنگیدن هستیم. هیچ‌گاه نمی‌توانیم از شخصی نام ببریم که خوشبخت مطلق است. تمام انسان‌ها مشکلاتی دارند و هر روزشان در جنگ با دغدغه‌هایشان می‌گذرد. باید این گونه عمل کنیم تا زندگی همچنان پیش برود.
بهنام صفوی پیرامون سخنان رامبد جوان گفت: بیماری سرطان کاملا ساخته ذهن ما است  و خدا را شکر می‌گویم که با سختی هایی که پشت سر گذاشتم در حال حاضر بهترم  و اینکه درمان به موقع این بیماری نیز در بهبود یافتن من بی‌تأثیر نبوده است.
وی در پایان نیز ترانه‌ای را خواند که به گفته خودش، تولید و تهیه آن در زمان مداوایش انجام شده و تأثیر بسیاری در یافتن امید و انگیزه‌اش داشته است.

 

منبع: موج

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 24829 و در روز سه شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۸:۰۱
2024 copyright.