تلویزیون با کدام برنامه‌ها سال را تحویل می‌کند؟

تلویزیون به روال سال‌های گذشته، برای هر شبکه ویژه برنامه تحویل سالی را در نظر گرفته و از چند چهره برای جذب مخاطبان به تلویزیون در ساعات پایانی سال، بهره برده است.

به گزارش سینماسینما، «فرمول یک»، «عصر جدید»، «بهار جان»، «صدای پای بهار»، «عیدانه عمو پورنگ»، «چرخ»، «خندوانه» و «سین هشتم» از جمله برنامه‌هایی هستند که در ساعات تحویل سال، از شبکه‌های تلویزیونی روانه آنتن خواهند شد.

شبکه یک ـ فرمول یک

شبکه یک سیما برنامه تحویل سال خود را با «فرمول یک» و اجرای علی ضیاء از روز یکشنبه ۲۲ اسفند به روی آنتن برده و حوالی ساعت ۲۳ پخش می‌کند. این برنامه در طول هشت شب با میزبانی از چهره های مردمی، ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک است.

شبکه دو ـ عیدانه عموپورنگ

«عیدانه عمو پوررنگ» ویژه‌ برنامه تدارک دیده شده شبکه دو، از ۲۶ اسفند همزمان با عید نیمه شعبان روانه آنتن می‌شود و تا ۲۹ اسفند ادامه خواهد داشت.
مجری این برنامه داریوش فرضیایی است که از ۲۶ تا ۲۸ اسفند از ساعت ۲۱:۰۰ تا ۲۲:۱۰ روانه آنتن می‌شود و ۲۹ اسفند نیز بعد از اذان ظهر تا لحظات سال تحویل همراه مخاطبان شبکه دو سیما خواهد بود.
در ویژه‌برنامه تحویل سال علاوه بر دعوت از مهمانانی از اقشار مختلف مردم در حرفه‌های گوناگون بازیگران مجموعه کلبه عموپورنگ نیز حضور خواهند داشت.

شبکه سه ـ مسابقه عصر جدید

فصل سوم «عصرجدید» با اجرای احسان علیخانی از عید نیمه شعبان (۲۷ اسفند) آغاز می‌شود و به طور ویژه در ساعات منتهی به لحظه تحویل سال نو نیز به روی آنتن خواهد رفت. داوران این فصل از  مسابقه «عصر جدید»، امین حیایی، ژاله صامتی، کارن همایونفر و مجید اسماعیلی هستند.

شبکه چهار ـ برنامه چرخ

شبکه چهار برنامه «چرخ» را در لحظات تحویل سال به روی آنتن می‌برد. این برنامه با هدف پیوند ترویج علم با دانش عمومی، بسترسازی زمینه‌های ترویجی برای شناخت ظرفیت‌های اقلیمی و فرهنگی کشور و جلب توجه عموم مردم به شناخت علمی محیط پیرامون خود و ترویج روش‌های علمی تولید شده است.

شبکه پنج ـ برنامه بهار جان

«بهار جان» شبکه پنج سیما هم از روزهای آخر اسفندماه با اجرای مصطفی امامی به صورت زنده به استقبال نوروز ۱۴۰۱ می رود. پخش بهار جان از جمعه ۲۷ اسفند ماه آغاز شده و در هر قسمت میزبان جمعی از هنرمندان و چهره‌ها می‌شود.

همچنین علاوه بر هنرمندان، نخبگان و چهره‌هایی از جنس مردم هم در این برنامه حضور دارند.

این برنامه شنبه ۲۸ اسفند ماه از ساعت ۲۰ تا ۲۳ پخش و روز یکشنبه نیز از ساعت ۱۰ تا پاسی از شب پخش خواهد شد.

شبکه قرآن ـ برنامه سلام

ویژه برنامه تحویل سال نو شبکه قرآن با عنوان «سلام» از ۲۷ اسفند و در روز ۲۹ اسفند تا لحظه تحویل سال به صورت زنده و مستقیم از حرم مطهر امام رضا (ع) به روی آنتن می‌رود.
در این برنامه که با اجرای هادی صلح جو پخش می‌شود، ارتباط‌های زنده با حرم‌های مقدس کربلا، قم، جمکران، شاهچراغ و … برقرار خواهد شد.

شبکه نسیم ـ برنامه خندوانه

شبکه نسیم هم برنامه «خندوانه» با اجرای رامبد جوان را به عنوان ویژه برنامه تحویل سال خود در نظر گرفته است.

شبکه نمایش ـ صدای پای بهار

برای امسال ویژه برنامه تحویل سال نیز در شبکه نمایش سیما تدارک دیده شده است که با عنوان «صدای پای بهار» قبل از تحویل سال تا لحظه شروع سال جدید در ۲۹ اسفند روی آنتن خواهد رفت.

شبکه افق ـ سین هشتم

سین هشتم با اجرای حسین رفیعی و صابر خراسانی چهار شب انتهایی امسال از ساعت ۲۱ تا ۲۴ از شبکه افق پخش می‌شود.

ویژه برنامه تحویل سال هم از ظهر روز یکشنبه، ۲۹ اسفند ماه آغاز می‌شود و تا بعد از تحویل سال ادامه دارد. این برنامه آیتم‌های مختلفی دارد و میزبان مهمان هایی می‌شود که داستان‌های خود را روایت می‌کنند.

 

منبع: ایسنا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 172196 و در روز پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۸:۳۴
2024 copyright.