تهیه‌کننده «فرمول یک»: علی ضیاء مقصر نیست

علی ضیااین روزها دوباره حواشی زیادی برای علی ضیا مجری برنامه «فرمول یک» به وجود آمده، تهیه‌کننده این برنامه او را مقصر نمی‌داند و معتقد است او باید به عنوان مجری سئوال‌های مهم روز را در برنامه بپرسد.

به گزارش سینماسینما، چند روزی است فضای مجازی پر شده از موضع گیری‌ها درباره اظهارات علی ضیا درباره یک اتفاق درباره تیم استقلال و واکنش‌های مختلفی راجع به این موضوع مطرح شده، البته به نظر می‌رسد موضع‌گیری‌ها درباه صحبت‌های این مجری جوان تلویزیون به دلیل سابقه ذهنی که مخاطب از او در ماجرای قبلی که درباره تیم استقلال به وجود آمد بی‌تاثیر نیست.

افشین حسین‌خانی تهیه‌کننده «فرمول یک» درباره این موضوع بحث برانگیز ضیا را مقصر نمی‌داند و می‌گوید: «صحبتی که علی درباره قضیه‌ای که در فوتبال پیش آمده بود مطرح کرد موضوعی بود که ما خودمان و در واقع من تصمیم گرفتم درباره آن صحبت کنیم. علی خودش به طور دقیق در جریان این موضوع نبود و من قبل از برنامه توضیحات لازم را برای او دادم و پیشنهاد خودم هم بود که به این مسئله بپردازیم. اما چون علی ضیا راجع به این قضیه صحبت کرده تمام فشار‌ها روی مجری برنامه می‌آید وگرنه حرف خاصی زده نشده است.»

او ادامه می‌دهد: «هر کسی که به من انتقاد می‌کند چرا وارد این فضا شدید وقتی خودش آن ویدئو را می‌بیند متقاعد می‌شود که اتفاق خاصی نیفتاده. اما فوتبال همیشه اینطور بوده و حاشیه زیاد داشته. به عقیده من علی ضیا به عنوان مجری باید آن سوال‌ها را می‌پرسید. ضمن اینکه در نهایت او به تبانی یا هر مورد دیگری اشاره‌ای نکرد، اما همانطور که گفتم فوتبال حاشیه زیاد دارد.»

یک سویه قضاوت نکنید

این تهیه‌کننده درباره اتفاق قبلی که درباره ضیا و تیم استقلال افتاده بود و موجب ممنوع‌الکاری او نیز شده بود نیز اینگونه توضیح می‌دهد: «چون یک اتفاق قبلا درباره باشگاه استقلال افتاده و نمی‌شود گفت دیگر درباره استقلال صحبت نکنیم. روزی که آقای منصور پورحیدری مربی استقلال فوت کرده بودند ما خورشید برنامه‌مان را به احترام ایشان و تیم استقلال به رنگ آبی درآوردیم اما متاسفانه این حرکت‌ها دیده نمی‌شود.»

او درباره برخی خط و نشان کشیدن‌ها در فضای مجاری درباره برای ضیا از اجرای این برنامه نیز می‌گوید:«این موضوع را برخی دیگر مطرح کردند و به نظر می‌رسد در فضای مجازی هم جوسازی های زیادی می‌شود.»

منبع: خبرآنلاین

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 33540 و در روز سه شنبه ۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۶:۳۸:۱۰
2024 copyright.