خداحافظی عروسک‌ها از تلویزیون

خبرها حکایت از احتمال قطع پخش مجموعه پرطرفدار «کلاه قرمزی» از تلویزیون دارد.

در سال‌های اخیر هر وقت صحبت از بازگشت برنامه «کلاه قرمزی» روی آنتن به میان آمده است، حرف و حدیث‌ها و حاشیه‌هایی نیز وجود داشته است. سال گذشته اسفندماه به نیمه رسیده بود که هنوز خبر قطعی از تولید برنامه ویژه نوروزی به صورت قطع منتشر نشده بود. بحث‌های مالی، به توافق نرسیدن مسئولان شبکه با سازندگان مجموعه در زمینه مبلغ قرارداد جزو موضوعاتی بود که در حاشیه مجموعه شنیده می‌شد تا اینکه در نهایت با همه این بالا و پایین‌ها در نوروز ۹۴ «کلاه قرمزی» روی آنتن رفت.

کلاه قرمزی و پسرخاله

موضوع تعداد عروسک‌ها و کم و زیاد شدن آن‌ها نیز از دیگر مسائلی بود که اطراف این مجموعه شنیده می‌شد، که البته در سال ۹۴ همان عروسک‌های قبلی در این برنامه حضور داشتند. خبرها حکایت از آن داشت که این مجموعه در طول سال زمان اعیاد روی آنتن برود، اما تا اینجای سال، این روند چندان مرتبط نبوده است. همین وضعیت است که باز بازار شایعات را در مورد این سریال داغ کرده است. به نوشته روزنامه «هفت صبح»، شایعه شده است که مسئولان تلویزیون به دلایل متعدد قید تولید مجموعه «کلاه قرمزی» را زده‌اند و از نوروز ۱۳۹۵ برنامه دیگری جای آن را خواهد گرفت.

این شایعه زمانی قوت می‌گیرد که که امسال در اعیاد مختلف از عروسک‌ها خبری نیست و برنامه‌های تکراری این مجموعه پخش می‌شود. دستمزد تیم تولید بالا رفته یا سیاست تلویزیون عوض شده؟

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 711 و در روز سه شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۴:۳۴
2024 copyright.