دلیلی برای حضور شبانه‌روزی سلبریتی‌ها روی آنتن تلویزیون نیست

تهیه‌کننده «باغ ملی» اعلام کرد که این برنامه بیشتر جوانان مستعد را دعوت می کند و مخالف حضور شبانه‌روزی سلبریتی ها در شبکه های مختلف و روی آنتن تلویزیون است.

به گزارش سینماسینما، احسان ارغوانی برنامه‌ساز تلویزیون  درباره «باغ ملی» که در شبکه دو پخش می شود، بیان کرد: این برنامه در ماه محرم و صفر روی آنتن نرفت چون مسابقه ای قرار بود برگزار کنیم و این ۲ ماه منتظر ارسال آثار بودیم و به زودی سری دوم که این روزها در پیش‌تولید آن هستیم، پخش می شود.

وی ادامه داد: ما فراخوان دادیم تا کسانی که در هر حوزه ای استعداد دارند آثار خود را ارسال کنند و حالا کارها ارزیابی و داوری شده است و ما رقابت این نفرات برتر را در این سری خواهیم داشت.

تهیه کننده برنامه های تلویزیونی «باغ ملی» اظهار کرد: سری جدید برنامه «باغ ملی» فقط با تغییراتی در دکور و همچنین تیتراژ خواهد بود و البته غافلگیری هایی داریم که همان زمان اعلام می شود.

وی ابراز امیدواری کرد این سری از برنامه تا نوروز ادامه پیدا کند.

ارغوانی درباره حضور چهره ها در تلویزیون که در همه شبکه ها دیده می شود، عنوان کرد: خود ما مخالف این مساله هستیم و اتفاقا اگر رویکرد برنامه را به این سمت بردیم که استعدادهای جدید را روی آنتن ببریم به همین دلیل بود که مخالف حضور سلبریتی ها روی آنتن بودیم. ما در «باغ ملی» سعی کردیم بیشتر از هنرمندانی استفاده کنیم که کمتر دیده شده اند به طور مثال آهنگسازانی روی آنتن حضور پیدا کردند که کمتر دیده شدند. به طور مثال محمدعلی بهمنی را روی آنتن آوردیم و اتفاقا این سوال مطرح است که چرا نباید او را روی آنتن ببینیم.

وی در پایان بیان کرد: چرا ما باید یک سری از افراد خاص را (علی رغم احترام زیاد به آنها) هر روز و هر شب ببینم؟ بعضی از آنها هم مبالغ هنگفتی دریافت می کنند و خود من به عنوان تهیه‌کننده مخالف این مساله هستم. ما آنقدر نوجوان و جوان مستعد در حوزه های مختلف داریم که من مخالف هستم اینقدر سلبریتی ها را روی آنتن ببینیم.

منبع: مهر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 71942 و در روز شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۹:۳۲
2024 copyright.