رسانه‌ملی و تلویزیون اینترنتی/ مدیرعامل«آیو»: قرارنیست جای تلویزیون را بگیریم

مدیرعامل تلویزیون اینترنتی «آیو» بیان کرد که این مدیوم مکمل تلویزیون است و آنچه را که تلویزیون در مسابقات و یا سریال ها نمی تواند پخش کند، نمایش می دهد.

به گزارش سینماسینما، حسین تهرانی مدیرعامل تلویزیون اینترنتی آیو درباره این مدیوم رسانه ای توضیح داد و گفت: رویکرد جدیدی در دنیا بوجود آمده تا محدودیت هایی را که در رسانه های سنتی وجود داشته است رفع کند. شعار ما هم این است که مخاطب نیازی ندارد برای دیدن یک محتوای خاص لزوما در مکانی خاص باشد بلکه هر محتوایی را می تواند از تلویزیون منزلش پیگیری کند و این کاری است که در بسیاری از کشورهای دنیا رخ داده است.

وی با اشاره به تلویزیون های اینترنتی عنوان کرد: در حال حاضر ضریب نفوذ اینترنت و گوشی های هوشمند در حال افزایش است و سرویس های جدید OTT هم بر این اساس گسترش می یابد. سرویس آیو یک سرویس OTT در حوزه ویدیو است و تفاوتش با سرویس های دیگر این است که جامعیتی را در حوزه محتوا و صفحه نمایش دارد. به طور مثال در حوزه ورزش ما مکمل تلویزیون هستیم و مسابقاتی را که مردم دوست دارند نمایش می دهیم. رشته های ورزشی مثل بوکس هستند که تلویزیون آنها را پوشش نمی دهد و یا مسابقات تنیس و دیگر مسابقات در آیواسپرت نمایش داده می شود.

وی در جواب این سوال که چرا بعضی از این مسابقات فوتبال که حق مردم است از تلویزیون ببینند از آیو نمایش داده می شود، گفت: ما با تلویزیون در تعامل هستیم و قرارداد داریم که شبکه های تلویزیون را روی آیو نمایش دهیم تا اگر مردم بیرون از منزل هستند، بتوانند برنامه ها را ببینند. شبکه آیواسپرت همانطور که گفتم مکمل تلویزیون است و به طور مثال وقتی تلویزیون نمی تواند سه بازی همزمان را نشان دهد ما سومی را روی آیو نمایش می دهیم. ما جای تلویزیون را نمی گیریم بلکه محدودیت های تلویزیون سنتی را برای مخاطبان خود برمی داریم.

تهرانی با اشاره به سریال هایی که از آیو پخش می شود، عنوان کرد: آیو هر روز یک قسمت از سریالی را بارگذاری می کند مثلا بعد از «شهرزاد» چند سریال خارجی بارگذاری کردیم و از این هفته هم سریال «عالیجناب» به کارگردانی سام قریبیان در دسترس قرار می گیرد.

وی در پایان گفت: ما با قراردادهایی که با شرکت های اینترنتی بسته ایم سعی کرده ایم دغدغه ترافیک را از مخاطب بگیریم.

منبع: مهر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 71824 و در روز جمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۰:۳۲
2024 copyright.