روایت کیهان ملکی از زندگی مادری با سه بچه ی پروانه ای/ویدئو

کیهان ملکی بازیگر سینما و تلویزیون امشب (یکشنبه ۲۳ مهرماه) در بیست و پنجمین برنامه از فصل دوم «هزار داستان» به گفت‌وگو با مادری با سه کودک پروانه‌ای می‌پردازد.
به گزارش سینماسینما، بیست و چهارمین قسمت از این برنامه که با اجرای کیهان ملکی به عنوان مجری و راوی قصه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود، از زندگی مادری با سه بچه پروانه‌ای می‌گوید.
کیهان ملکی فعالیت خود را در سینما از سال ۱۳۷۲ با نقشی کوتاه در فیلم «پروانه بزرگ »به کارگردانی خسرو شجاعی آغاز کرد و پس از آن در «معجزه خنده» یدالله صمدی، «مرد بارانی» ابوالحسن داودی، «مانی و ندا» پرویز صبری، «زاگرس» محمدعلی نجفی، «پروانه‌ای در مه» محمدجواد کاسه‌ساز و «پرواز مرغابی‌ها» علی شاه حاتمی بازی کرد.
او همچین در مجموعه‌های متعدد تلویزیونی از جمله «پهلوانان نمی‌میرند»، «روزگار جوانی»، «همسایه‌ها»، «مزرعه آفتابگردان»، «هوش سیاه ۲»، «مرد دوهزار چهره»ف «جاده قدیم»، «چرخ فلک» و… به ایفای نقش پرداخته است.
فصل دوم برنامه پرمخاطب هزار داستان همچون سری پیشین آن به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی محمدفواد صفاریان‌پور و با طراح و سوژه‌پردازی مریم نوابی‌نژاد در ماه محرم و صفر هر شب ساعت ۲۳ به مدت۶۰ دقیقه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود و در ساعات ۳ بامداد، ۱۱ صبح، ۱۷ عصر بازپخش می‌شود.
محمدرضا شهیدی فرد در فصل دوم برنامه «هزار داستان» به عنوان مشاور پروژه گروه را همراهی می‌کند و تیتراژ این برنامه را سینا سرلک خوانده است.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 69509 و در روز یکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۲:۲۴
2024 copyright.