سیروس مقدم جزئیات «پایتخت ۵» را تشریح کرد

سیروس مقدمسیروس مقدم کارگردان چهارگانه پایتخت، این سریال را بازتاب زندگی مردم دانست و عنوان کرد: تازمانیکه حرف‌های مردم در این سریال مطرح شود، بیننده خواهد داشت.

به گزارش سینماسینما، سیروس مقدم با اشاره به اینکه سری پنجم سریال پایتخت ماه رمضان سال آینده پخش می‌شود اظهار داشت: هر زمانی مردم احساس خستگی کردند، تولید پایتخت را متوقف خواهیم کرد.

او مهم‌ترین عنصر و ویژگی سریال پایتخت را زندگی مردم دانست و با عنوان اینکه زندگی مردم دچار کسالت نمی‌شود بیان کرد: پایتخت هم دقیقاً بازتاب زندگی مردم است و مردم خود را در آن می‌بینند و تا زمانی که مسائل و مشکلات مردم گفته شود و تأکید روی خصوصیات مردمی شود بیننده خواهد داشت، اما به‌محض اینکه گرفتار تکرار مکررات شود، درجا زند و حرف‌های فانتزی و ماورایی را مطرح کند، مردم نیز با آن ارتباط برقرار نمی‌کنند.

مقدم بابیان اینکه «پایتخت ۵» ماه رمضان سال آینده پخش می‌شود گفت: صحبت‌های اولیه شده و انشالله به‌زودی کار کلید می‌خورد.

این کارگردان درباره تغییر بازیگران سریال پایتخت گفت: این سریال تیمی ثابت دارد و تغییر در بازیگران نداریم و ممکن است بازیگران جدیدی به تیم اضافه شوند اما ترکیب اصلی ثابت است.

او درباره حضور مهران احمدی در نقش بهبود در سریال پایتخت گفت: احمدی در پایتخت ۴ نیز حضور نداشت زیرا جزو خانواده اصلی این سریال به شمار نمی‌رود و منظور از خانواده اصلی چهارنفری است که آن را تشکیل می‌دهند.

کارگردان سریال پایتخت درباره برخی اظهارنظرها مبنی براینکه بافرهنگ و گویش مازندرانی در این سریال بازی شده است، عنوان کرد: به این حرف‌ها اعتقادی ندارم و قابل‌بحث نیست و همواره هدفم خدمت به مردم بوده است.

او گفت: سال آینده سریال «هنگام بیداری» را با موسسه اوج کلید می‌زنیم که درباره ماجرای تنگستان و اشتغال بوشهر در جنگ جهانی اول است.

منبع: صبا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 36234 و در روز سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۸:۲۵
2024 copyright.