عباس غزالی امروز در «هزار داستان» به جست‌وجوی گنج می‌رود

عباس غزالیبرنامه هزار داستان امروز (سه‌شنبه ۳۰ خردادماه) با اجرای عباس غزالی بازیگر سینما و تلویزیون به موضوع گنج و گنج‌یابی می‌پردازد.

به گزارش سینماسینما، این قسمت از برنامه که با اجرای عباس غزالی روی آنتن شبکه نسیم می‌رود راوی قصه‌های سه میهمان است که هر سه به نوعی در جست‌وجوی گنج هستند.
نخستین روایت درباره یک گنج‌یاب است که در راه پیدا کردن گنج تلاش زیادی کرده و زمانی که گنجی را پیدا می‌کند، اتفاقاتی رخ می‌دهد که استخراج آن به سرانجام نمی‌رسد. یکی دیگر از میهمانان برنامه یک مین‌یاب است که از پنجمین روز جنگ کار خود را آغاز کرده و تا همین امروز ادامه دارد. سومین میهمان برنامه یک قهرمان پارا المپیک در رشته دو و میدانی است که نقص عضو مادرزادی دارد.
«هزار داستان» به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی محمدفواد صفاریان‌پور و مریم نوابی‌نژاد در ماه مبارک رمضان هر روز ساعت ۱۸:۳۰ به مدت۶۰دقیقه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود و تکرار آن ساعت‏‎٠١:٠٠ بامداد، ٠٨:٣٠ و ‏‎١٣:٣٠ روز بعد خواهد بود.
مشاور کارگردان در این مجموعه سیاوش صفاریان‌پور است و تیتراژ پایانی این برنامه را گروه «پالت» اجرا کرده‌اند.
سایر عوامل این برنامه عبارتند از: ناظر کیفی: حامد عبدوس، نویسنده: اشکان عقیلی‌پور و مسعود خاکباز، مدیر تولید: رایموند رسولی، جانشین تولید: علی حصاری، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: احسان بشارت، مستندسازان: آرش یزدانی، مهران فردپور، خسرو کریمی و هانا حواری‌نسب، طراح دکور: بهرنگ سهرابی، طراح نور: حسین قاسمی، مدیر تصویربرداری: رضا نمازی، صدابردار: مسعود دادگری و سعید احمدی، تدوین: سید منصور نیکخواه خوشکلام، نیما برق لامع و سهیل سرداریان، موسیقی تیتراژ پایانی: گروه پالت، چهره‌پرداز: مینا بادامی، طراح نشانه: علی دبیریان، عکاس: نازی خوش‌اخلاق، تصویربردار پشت صحنه: احسان سلطانی، دستیار تهیه: سعید قلوبی و محمدمهدی رحمتی، روابط عمومی: مریم قربانی‌نیا، فضای مجازی: امیرحسین کریمی وثیق.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 58578 و در روز سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۸:۰۹
2024 copyright.