مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو اعلام کرد/ فصل پنجم «بچه مهندس» ساخته می‌شود

در پی صحبت‌های مطرح‌شده درباره توقف سریال «بچه مهندس» در فصل پنجم، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما در اظهاراتی چنین توضیح داد: این مجموعه برخلاف صحبت‌های مطرح شده متوقف نشده و تولید فصل پنجم مجموعه «بچه مهندس» برای سال آینده در شبکه دو به تهیه‌کنندگی آقای سعید سعدی و کارگردانی آقای علی غفاری برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش سینماسینما، بهرنگ ملک‌محمدی ـ مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما ـ درباره  ساخت فصل جدید «بچه مهندس» گفت: اساسا قصدی برای پاسخ دادن به گمانه‌زنی‌ها و شایعات نداریم اما به دلیل اهمیت بالا و استراتژیک بودن سریال «بچه مهندس» و فصل پنجم این سریال، متذکر می‌شوم این مجموعه برخلاف صحبت‌های مطرح شده متوقف نشده است. طرح سریال در سازمان به تصویب رسیده است اما با توجه به آسیب‌شناسی سریال در فصل چهارم احساس کردیم نیاز است نگارش سریال زیر نظر آقای علی غفاری کارگردان سه فصل اول صورت گیرد و با هماهنگی شبکه و ایشان کار نگارش انجام شود.

وی ادامه داد: همان‌طور که آقای حسن وارسته، نویسنده بخش‌های قبلی در مصاحبه اخیر خود تاکید داشتند، با این پروژه خداحافظی کرده‌اند و ما هم باید بر مبنای نکته‌ای که درخصوص فصل چهار گفته شد، درباره فیلمنامه این سریال تصمیم‌گیری می‌کردیم که جمع‌بندی نهایی بر تقویت تیم نویسندگان صورت گرفت که امری بسیار طبیعی در سریال‌سازی به صورت دنباله‌دار است.

وی درباره‌ی فیلمنامه فصل جدید «بچه مهندس» اظهار کرد: این فصل از «بچه مهندس» ایده بسیار جذابی دارد و درباره یکی از پیشرفت‌های مهم علمی و استراتژیک کشور است و نیاز است به خوبی قصه ساخته و پرداخته شود. از این جهت در این فصل از حضور آقای علی غفاری به عنوان سرپرست نویسندگان بهره خواهیم برد و نگارش فیلمنامه با نظارت ایشان صورت خواهد گرفت و البته از زحمات آقایان وارسته و احمد کاوری در فصل چهارم نباید غافل شویم که در این فرصت از ایشان مجددا تشکر و قدردانی می‌کنیم.

ملک محمدی در ادامه گفت: این فصل از سریال «بچه مهندس» اهمیت بسیار مهمی برای شبکه دو دارد، زیرا همان‌طور که گفته شد درباره یکی از پیشرفت‌های علمی بی‌نظیر کشور خواهد بود و از این رو با تامل بیشتر و برنامه‌ریزی دقیق‌تر کارهای این مجموعه در حال انجام است و امیدواریم پس از این تلاش‌ها وارد مرحله تولید شویم و این اتفاق با کمک دوستان سرعت گیرد.

وی در پایان یادآور شد، تولید فصل پنجم مجموعه «بچه مهندس» برای سال آینده در شبکه دو به تهیه‌کنندگی آقای سعید سعدی و کارگردانی آقای علی غفاری برنامه‌ریزی شده است.

پیش از این حسن وارسته ـ فیلمنامه‌نویس ـ در گفت‌وگویی اعلام کرده بود: «طرح «بچه مهندس» و برخی دیگر از طرح‌ها متوقف شده است تا نظرات نهایی از طریق رئیس صداوسیما و شورای مورد اعتمادش داده شود.»

«بچه مهندس» تاکنون در چهار فصل تولید شده‌ است. فصل نخست این مجموعه تلویزیونی نوشتهٔ سجاد ابوالحسنی و نگارش فیلمنامه فصل‌های دوم تا چهارم مجموعه تلویزیونی بر عهدهٔ حسن وارسته بوده‌ است. سه فصل این مجموعه تلویزیونی را علی غفاری و فصل چهارم آن را احمد کاوری کارگردانی کرده و سعید سعدی هم تهیه و تولید مجموعه تلویزیونی را بر عهده داشته‌ است.

منبع: ایسنا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 166023 و در روز یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۱:۲۶
2024 copyright.