مهریه عجیب مجری برنامه «به خانه برمی‌گردیم»

شب گذشته ویژه برنامه دورهمی به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س)، با حضور پرستاران به ویژه مادر پرستاری نوین ایران، «سادات سید باقر مداح»، و همچنین مانی رهنما و همسرش صبا راد به روی آنتن شبکه نسیم رفت.

به گزارش سینماسینما، مهران مدیری از مانی رهنما خواننده موسیقی پاپ دعوت کرد و رهنما با اجرای اولین قطعه به روی صحنه دورهمی آمد و پس از آن به همراه همسرش صبا راد با مدیری به گفتگو پرداختند.
راد در ابتدا ضمن سلام و احوالپرسی با بینندگان برنامه دورهمی با اشاره به اینکه چند روزی را به دلیل عارضه بیماری در بیمارستان بستری بود، درخصوص پرستاری گفت: احساس می‌کنم دیدم یک خانم متبحر و مهربانی که بیمار در ضعیف‌ترین حالت جسمانی است، درد و رنج را از آدم می‌گیرد، چقدر آن لبخند‌ها موثر است. من تجربه خوبی از دیدار با پرستار‌ها داشتم، امیدوارم دیگر مریض نشوم و پرستاران همیشه در کارشان موفق و سلامت باشند.
رهنما با بیان به اینکه همسرم گوینده است و ترجیح می‌دهم، او صحبت کند، درباره نحوه آشنایی و ازدواج خود گفت: ما در یک لحظه آشنا نشدیم، بلکه در سلسله همکاری‌هایی که در سال‌های گذشته داشتیم با هم آشنا شدیم. من صبح‌ها رادیو خیلی گوش می‌کردم و رادیو من را از خواب بیدار می‌کرد، اما الان صبح‌ها من رادیو را از خواب بیدار می‌کنم!  راد ادامه داد: من در سال‌ها گذشته صبح‌ها یک برنامه صبحگاهی داشتم که گویا مانی شنونده آن بود. رهنما در ادامه درخصوص آغاز فعالیت هایش در عرصه موسیقی بیان کرد: آن چیزی که از دوران کودکی با من است و نمی‌دانم از کجا آمد، این است که عشق به خوانندگی دارم. در ۱۸ سالگی پدرم من را به کلاس‌های زنده یاد استاد بابک بیات برد و از زمانی که چشمم به استاد خورد، من خوانندگی و حرفه موسیقی را جدی‌تر ادامه دادم.
راد نیز در پاسخ به سوال مدیری درباره آغاز فعالیتش در رادیو و تلویزیون، بیان کرد: من از ۱۸ سالگی بعد از اینکه درسم تمام شد، خیلی دوست داشتم یک سال پیش دانشگاهی را در جایی کار کنم، به همین دلیل در فیزیوتراپی مشغول به کار شدم. یکبار مسئول آرشیو رادیو  یکی از بیماران من بود. می‌دانستم درد دارد و با او صحبت می‌کردم. بعد‌ها هم به واسطه این آقا به رادیو رفتم و تست دادم و در رادیو مشغول به کار شدم.
وی ادامه داد:  همچنان برنامه «به خانه بر میگیردیم» را عصر‌ها و برنامه «حوالی امروز» را صبح‌ها در شبکه پنج سیما اجرا می کنم. مدیری با اشاره به اینکه فضای مجازی ازدواج راد و رهنما را به مردم اعلام کرد، درخصوص حواشی و اتفاقات آن پرسید.
راد در پاسخ به مدیری گفت: من خودم هیچ آشنایی با اینستاگرام ویا فضای مجازی نداشتم و به واسطه یکی از دوستانم آشنا شدم. خودش برای من صفحه شخصی باز کرد و کم کم عکس گذاشتم و به مرور یاد گرفتم. وی در ادامه بیان کرد: من خیلی آدم عجولی هستم و دوست دارم کار‌های بسیاری را انجام بدهم و مانی را اذیت می‌کنم و در مقابلم او آرام است.
رهنما افزود: در زمان ما هیچ کدام از کار‌ها با سرعت نبود و باید متمرکز پیش می‌رفتیم، به همین دلیل من صبرم در کار‌ها زیاد است و اعتقاد دارم کار‌ها باید سر زمان خود انجام شود.

راد در ادامه درخصوص اوضاع و حال رادیو گفت: رادیو چون قانونی وجود دارد که وقتی در رادیو هستیم، باید با تلویزیون خداحافظی کنیم و برعکس، چند سالی است که از رادیو که خاستگاه من است و دوستش دارم، به جبر خداحافظی کردم، اما شنیدم حالش خوب بود.

وی عنوان کرد: الان که با یک آهنگساز و خواننده زندگی می کنم، زندگی ام با موسیقی شروع می شود و در مسیر رفت و آمد هم درباره کار صحبت می کنیم. من که دانشی از این سرزمین زیبای موسیقی نداشتم و تازه متوجه شده ام که حس و حالش متفاوت تر است. مانی رهنما در ادامه این برنامه  گفت: پسرم پارسا  ۱۷ سالش است و خیلی هم به موسیقی علاقه مند است و با فرهاد پسر شما دوست است.

سپس صبا راد درباره مهریه خودش گفت: مهریه من یک قطعه عاشقانه است که به تایید من برسد. البته ۱۴ سکه به اصرار مانی هم برایم نوشتند. در پایان برنامه، هدیه صبا راد  به موزه دورهمی یک قرآن نفیس و هدیه مانی رهنما یک پیانو بود.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 78299 و در روز پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۶:۵۰
2024 copyright.