نسخه سریالی «لاک قرمز» با عنوان «نیکان» ساخته می‌شود

کامران مجیدی تهیه کننده سریال «لاک قرمز» اعلام کرد که نام این سریال به «نیکان» تغییر یافته است.

به گزارش سینماسینما، کامران مجیدی تهیه کننده سریال «نیکان» درباره ساخت این مجموعه ۳۰ قسمتی توضیح داد: سریالی را به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی می سازیم که نسخه سریالی از فیلم سینمایی «لاک قرمز» است و با همین نام موقت نیز تصویب شده است.

وی با اشاره به اینکه این سریال برای شبکه پنج ساخته می شود و فعلا در مرحله نگارش است، گفت: ما و شبکه فعلا برای یک طرح کلی به توافق رسیده ایم و ابتدا باید ۱۰ قسمت اولیه این سریال را به نگارش درآوریم.

تهیه کننده «لاک قرمز» درباره زمان ساخت این سریال بیان کرد: این سریال که به نام «نیکان» تغییر کرده است سال ۹۷ به مرحله تولید می رسد.

وی در پایان با اشاره به تغییرات در نسخه سریالی «لاک قرمز» اظهار کرد: این سریال براساس سیاستگذاری های تلویزیون ساخته می شود ولی قهرمان داستان باز هم یک دختر نوجوان است.

فیلم سینمایی «لاک قرمز» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی، نویسندگی امیر عبدی و تهیه‌کنندگی کامران مجیدی محصول سال ۱۳۹۴ است. «لاک قرمز» مضمونی اجتماعی دارد و در مورد خانواده، ارتباط والدین با فرزندان و معضلات جامعه است که نسخه سریالی این اثر در خط داستانی و جزییات تفاوت هایی خواهد داشت.

منبع: مهر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 81396 و در روز دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۱۲:۰۷
2024 copyright.