ویژه برنامه شب یلدای شبکه سه از ۲۷ آذر

فرزاد حسنی، مصطفی شریفی«حرف تو حرف» با اجرای زنده خواننده‌ها و حضور بازیگران چهره، با اجرای فرزاد حسنی روی آنتن می رود.

به گزارش سینماسینما، مصطفی شریفی؛ تهیه‌کننده برنامه «اکسیر»، با اشاره به‌ ویژه‌برنامه شب یلدا به‌نام «حرف تو حرف» گفت: این برنامه به‌طور میانگین ۷۰ تا ۷۵دقیقه با اجرای فرزاد حسنی به‌طور زنده به‌مدت چهار شب روی آنتن می‌رود. علاوه بر این هر شب یک خواننده با تمام اعضای گروهش به برنامه می‌آیند و به‌صورت زنده اجرا می‌کنند.
این تهیه‌کننده با بیان آیتم‌های برنامه «حرف تو حرف» گفت:‌ همچنین هرشب یک مهمان ویژه در برنامه هم داریم که باتوجه به تولد حضرت رسول‌اکرم(ص) و شب یلدا طبق لیست ارایه‌شده در برنامه حضور خواهند داشت. البته آیتم‌های گزارشی و طنز هم داریم که توسط بازیگران چهره انجام می‌شود و روی‌هم‌ رفته کارهای خوبی روی آنتن خواهیم برد. پخش برنامه «حرف توحرف» از ۲۷ آذر آغاز خواهد شد. البته باید منتظر نهایی شدن تمام برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته باشیم.

شریفی در حال حاضر دو برنامه «خانواده یک» و «اکسیر» را روی آنتن دارد. برنامه «خانواده یک» که پیش‌تر به‌شکل تولیدی روی آنتن می‌رفت حالا به‌طور زنده ساعت ۱۲:۳۰ ظهر از شنبه تا پنج‌شنبه از شبکه یک سیما پخش می‌شود. اجرای برنامه با محتوا و نگاهی تازه و دکورهای متفاوت در جریان است و بخش‌های مختلفی چون آشپزی، پزشکی، روان‌شناسی، خانواده و آشپزی را شامل می‌شود. نامه، بشقاب رنگی، تا بیکران، کیوسک، نوون، از دیگر آیتم‌های «خانواده یک» هستند. برنامه «اکسیر» هم با اجرای فرزاد حسنی پنج‌شنبه‌شب‌ها بعد از اخبار شبانگاهی روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

منبع: صبا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 35384 و در روز سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۶:۱۹
2024 copyright.