پایان فیلمبرداری «محکومین» تا اواسط دی ماه

تهیه‌کننده سریال «محکومین» از پایان فیلمبرداری این اثر تا اواسط دی ماه خبر داد.

به گزارش سینماسینما، بهروز مفید با اعلام خبر پایان فیلمبرداری سریال محکومین اظهار کرد: دو کارگردان همزمان در حال تولید اپیزودهای مختلف هستند و کار با جدیت در حال انجام است. به امید خدا در صورتی که مشکلی بر سر راه تولید ایجاد نشود، تصویربرداری را تا ۱۵ دی به اتمام می‌رسانیم.

او ادامه داد: هم اکنون یک تیم در لوکیشن خیابان ستاری شمال در حال تولید اپیزود رفتگر به کارگردانی حسین قناعت و گروه دیگر در منطقه پامنار تهران در حال فیلمبرداری اپیزود موسی به کارگردانی سید جمال سید حاتمی هستند.

مفید با اشاره به پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه، از پایان تصویربرداری ۱۸ اپیزود مجموعه «محکومین» خبر داد و یادآور شد: تدوین همزمان در حال انجام است و تاکنون ۱۰ قسمت به راف کات و ۴ قسمت هم به موسیقی رسیده است. از پس فردا ۲۵ مهر نیز لاله اسکندری به عنوان بازیگر جدید سریال، در اپیزود رمز گل نرگس، همراه با پژمان بازغی، مقابل دوربین خواهد رفت.

موضوع این سریال اپیزودیک، مجازات جایگزین است و در آن تلاش شده تا در قبال جرم و تخلفات غیرعمد، به جای مجازات زندان، در فضایی دیگر محکومیت مجرم سپری شود.

مجموعه تلویزیونی «محکومین» به تهیه‌کنندگی بهروز مفید، کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در دست تولید است.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 69464 و در روز یکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۷:۳۲
2024 copyright.