چرا مدیران تلویزیون از پاسخگویی درباره پخش «سرزمین مادری» فرار می‌کنند؟

هنوز تکلیف پخش سریال «سرزمین مادری» ساخته کمال تبریزی مشخص نیست و تلویزیون هم خود را ملزم به اطلاع‌رسانی درباره پخش شدن یا نشدن این مجموعه نمی‌داند.

به گزارش سینماسینما، سریال «سرزمین مادری» به کارگردانی کمال تبریزی که قرار بود از شبکه سه سیما پخش شود همچنان در آرشیو صداوسیماست و مشخص نیست که چه زمانی روی آنتن خواهد رفت و این درحالیست که یک بار قبل از ۱۴ مهر آنونس های تبلیغاتی این مجموعه روی آنتن شبکه سه رفت و یک بار هم حدود دو هفته بعد، اما هر بار مردمی که تبلیغات را دیدند نتوانستند به تماشای سریال بنشینند.

بعد از حاشیه هایی که برای «سرزمین مادری» رخ داد مسئولان چند بار تصمیم به پخش سریال گرفتند اما هر بار روی آنتن نرفت و هنوز هم هیچ اطلاع رسانی برای پخش یا پخش نشدن این مجموعه صورت نگرفته است.

حال سوال این است که چرا مسئولان تلویزیون درباره سرنوشت این پروژه به مردم اطلاع‌رسانی درستی نمی‌کنند و حتی با پخش و قطع پخش تیزرها مخاطب را دچار سردرگمی می کنند. انتظار نمی رود مدیران سازمان مردم را از جزییات جلسات و رایزنی های خود باخبر کنند، اما مسئولان تلویزیون می توانند حداقل به مخاطبی که چندین بار او را برای تماشای این اثر منتظر گذاشته اند اطلاع رسانی کنند که این سریال فعلا پخش نخواهد شد.

از آخرین جلسه ای که با حضور مدیران سازمان صداوسیما در مجلس شورای اسلامی برگزار شد حدود ۲ هفته می گذرد و در آن زمان علی اصغر پورمحمدی مدیر شبکه سه اعلام کرد که بعد از نمایش بخش هایی از سریال «سرزمین مادری» برای نمایندگان بختیاری مجلس زمان پخش این مجموعه اعلام می شود ولی تاکنون هیچ اطلاع رسانی صورت نگرفته است.

درحال حاضر مساله پخش شدن یا نشدن سریال «سرزمین مادری» نیست بلکه شیوه اطلاع رسانی درباره این مجموعه و برخورد با مخاطب مهم است.

سریال «سرزمین مادری» با نام قبلی «سرزمین کهن» از سه فاز تشکیل شده است و به تاریخ معاصر کشور می پردازد. در این سریال بازیگرانی از جمله شهاب حسینی و نیکی کریمی به ایفای نقش می پردازند.

منبع: عطیه موذن، مهر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 72025 و در روز یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۵:۵۶
2024 copyright.