چرا کردوانی آنتن زنده تلویزیون را ترک کرد؟ / می‌ماندم فحش می‌دادم

پرویز کردوانیچندی پیش پروفسور کردوانی حین پخش گفتگوی زنده از تلویزیون، استودیو برنامه را ترک کرد. او علت این اقدام خود را توضیح داده است.

به گزارش سینماسینما، پرویز کردوانی در گفتگویی تصویری دلیل ترک استودیو را توضیح داد که متن گفته های او به این شرح است: « اون جوونو دوست داشت دکتر متصدی انسان بسیار عالی ایه. منو می بینه همیشه میگه استاد. اونجا هم دیدی به محض اینکه بلند شدم گفت استاد منن. به اونهم ارادت دارم. دیدم بمونم فحش میدم. دوستیمون به هم میخوره. بلند شدم رفتم. گفت : بله بله. یکی از مسائلی که محیط زیست روش فکر می کنه کاریه که وزارت جهاد کشاورزی میکنه که الان داره میره در کشورها، کشاورزی میکنه به اصطلاح کشاورزی برون مرزی. دیدم بشینم باید همین حرفهایی رو که الان به شما زدم، باید میگفتم. گفتم جلسه دارم. گفتن این موقع؟ گفتم بله جلسه دینی. ولی دینی نبود.

ولی من که بلند شدم فقط دوربین  موند و اون ادم. تمام شبکه اومدن تو راهرو با من. گفتن استاد لذت بردیم. بعد شبکه ۶ گفتن دو تا مرد توی این مملکت تا حالا بوده یکی پرفسور سمیعی یکی کردوانی. از سمیعی پرسیدن وضعیت مردم از لحاظ عصبی چیه؟ گفت اینا همه دیوانه ان باید برن بیمارستان. کردوانی هم که اینجوری بلند شد رفت. اینو تموم دنیا آمریکا و اروپا هم دیدن. که حتی یکی از کانادا اومد گفت که گفتم این کردوانی دایی من ، چقدر بهم احترام میذارن. برای این شد بلند شدم. دیدم خیلی دوستش دارم (طرف مقابل گفتگو با او در برنامه تلویزیونی) خیلی استاد خوبیه خیلی هم برای محیط زیست کار میکنه. حرفهاش هم همش درسته. میگه ماشین باید بنزینش یورو چهار باشه ، خب نمی کنن این کارو. بسیار انسان خوبیه و خیلی بهم احترام میذاره برای این بود بلند شدم…»

منبع: خبر آنلاین (کافه خبر)

 

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 35298 و در روز دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۸:۱۷
2024 copyright.