کنایه مهران مدیری به سخنگوی قوه قضاییه در «دورهمی»

 مهران مدیری در برنامه شب گذشته «دورهمی» از اتلاف وقتی که در طول سال داریم و همچنین بی توجهی که نسبت به زلزله کرمانشاه شد انتقاد کرد.

به گزارش سینماسینما، ویژه برنامه «دورهمی» به مناسبت شب یلدا شامگاه روز پنجشنبه ۳۰ آذر ماه از شبکه نسیم پخش شد.

مهران مدیری در این برنامه درباره طولانی تر بودن شب یلدا نسبت به شب های دیگر گفت: «یک جوری می گویند، شب یلدا یک دقیقه بیشتر از همه ایام سال است، که انگار ما برای ثانیه به ثانیه زندگیمان برنامه داریم. ما آدم هایی هستیم که پنج ساعت از روز خود را در ترافیک سپری می کنیم و وقت تلف شده در زندگی زیاد داریم. من اهل قضاوت نیستم و عادت ندارم درباره داوری‌ها صحبت کنم؛ اما ببخشید، عذر می خواهم ۲۵ دقیقه داشت زلزله می‌آمد، به هر حال بازهم هرچی داور بگوید. حداقل‌اش این است که داور ما سوت بلبلی بلد است و حوصله ما سر نمی‌رود.»

در بخش دیگر این برنامه، علی اوجی و نرگس محمدی که به تازگی با یکدیگر ازدواج کرده اند، در برنامه حضور پیدا کردند و محمدی درباره علت جواب مثبتش به اوجی گفت:  «خیلی سال بود علی را می‌شناختم و سری پیش «دورهمی» هم علی از من دعوت کرد. اما برای ازدواج به من گفت تا ۶۰ سالگی می خندانمت و با من خوشبخت می شوی! من با آدم هایی که همیشه عبوس هستند و همیشه ناراحت هستند، مشکل دارم و اصلا نمی توانم آن آدم ها را تحمل کنم.»

منبع: خبرآنلاین

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 75519 و در روز جمعه ۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۱:۱۰
2024 copyright.