گفت و گو سینماسینما با میرطاهر مظلومی/فضاسازی ها، پرستاران را قابل قبول کرد

میرطاهر مظلومیمیرطاهر مظلومی معتقد است کار با علیرضا افخمی شرایط خاصی را میخواهد.

به گزارش سینماسینما، میرطاهر مظلومی بازیگر سینما،تئاتر، تلویزیون و صداپیشه، در آخرین کار خود در سریال پرستاران به کارگردانی علیرضا افخمی در چند قسمت ایفای نقش کرده است.

مظلومی در گفتگو با زهرا نعیمی خبرنگار سینماسینما گفت: به دلیل قابلیت های فیزیکی و طراحی کاراکتر، این نقش بر عهده ی من گذاشته شد. من تا به حال با افخمی تجربه ی همکاری را نداشته ام و در این سریال متوجه شدم او کارگردانی  با ضریب هوشی بالایی است که گاهی هوش او کار را خطرناک می کرد.

وی افزود:  افخمی بازیگری و تمامی خطوط آن را به خوبی میداند و آگاه است. از این رو در بعضی از موقعیت ها من تحت تاثیر بازی کردن او قرار می گرفتم و از او میخواستم نقشی را بازی کند.

مظلومی گفت: سریال پرستاران با تیمی بسیار قوی و کاربلد ساخته شده است و فضایی حرفه ای در پشت صحنه ایجاد شده بود. بسیاری از تعلیق ها و فضاسازی ها که در این فیلم نامه به کار رفته بود کار را درخشان تر کرده است و قطعا کارهای عمیق تری در آینده از افخمی خواهیم دید.

این صدا پیشه در خصوص شرایط کار در این سریال عنوان کرد: انجام و بازی در این پروژه کار سختی بود و روز های پر هیجانی را پشت سر گذاشتیم با این حال دلم برای این گروه اجرایی تنگ شده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر تعهداتی که طی قرار داد با هر بازیگری بسته می شود  برنامه ریزی های دقیق و منظم  یکی از مواردی بود که آرامش را به این مجموعه تزریق میکرد.

میر طاهر مظلومی با اشاره به اینکه کارگردانی سریال پرستاران در اواسط کار به شهرام شاه حسینی رسیده است، گفت: درحالی که کاگردانی این سریال از اواسط به دلیل پخش زودرس به شهرام شاه حسینی سپرده شد اما با فیلمنامه ی دقیق علیرضا افخمی جذابیت های داستان ادامه خواهد داشت و قطعا مورد استقبال مردم قرار میگرد.

این بازیگر سینما و تئاتر، در تالار وحدت و ایام فاطمیه در تاریخ ۹ الی ۱۷ اسفند ماه در نمایش آیینی با نام «غبار» به کارگردانی محمدرضا مداحیان ایفای نقش میکند.

مظلومی در این خصوص نیز گفت:  برای تئاتر «غبار» با نزدیک ۷۰ نفر بازیگر روی صحنه ، مدت زمان زیادی را تمرین کرده ایم  و پیش تولید عظیمی به همراه داشت که هماهنگی عوامل با صحنه و دیگر بازیگران کار دشواری را رقم زد.

سازمان فرهنگی هنری بشارت که چندین سال است در زمینه نمایش های آیینی فعالیت میکند تهیه کنندگی این تئاتر را بر عهده دارد.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 46651 و در روز پنجشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۱:۲۶
2024 copyright.