گلایه بازیگر «اخراجی‌ها» از استندآپ کمدی شقایق دهقان/ خنده‌ای که به عزا تبدیل می‌شود

سید جواد هاشمیسیدجواد هاشمی بازیگر و کارگردان سینما معتقد است استندآپ کمدی شقایق دهقان در «خندوانه» برای خیلی‌ها خوشایند نیست.

سیدجواد هاشمی کارگردان و بازیگر سینما درباره برنامه پربیننده «خندوانه» گفت: اما شیوه برگزاری مسابقه انتخاب خنداننده بر‌تر را نمی‌پسندم. دلیل آن هم این است که وقتی بحث رقابت بین هنرمندان پیش می‌آید، همه می‌خواهند به نحوی با هر ترفندی که شده، رقیب خود را جا بگذارند. مثلاً صحبت‌های شقایق دهقان در مسابقه اخیر را نمی‌پسندم و به نظرم برای خیلی‌ها خوشایند نیست. به همین خاطر ما که همکارانمان را تشویق می‌کنیم تا از حاشیه دور باشیم، اما این گونه صحبت‌ها باعث حاشیه‌های متفاوت در میان هنرمندان می‌شود که یک خنده را تبدیل به خدایی نکرده عزا می‌کند. این رقابت‌زدگی درست نیست. باید هنرمندان حرف‌های خوبی برای مردم داشته باشند.

بازیگر فیلم «اخراجی‌ها» در ادامه به قسمتی از مسابقه بر‌تر که علیرضا خمسه در کنار سیدجواد رضویان حضور داشت، اشاره کرد و گفت: خمسه یک کمدین باسابقه‌ است که تا قبل از حضور در کنار سیدجواد رضویان، به نام کمدین مشهور از او نام برده می‌شد، اما وقتی در کنار رضویان قرار می‌گیرد و مردم هم به رضویان رأی می‌دهند، سلیقه مردم چیز دیگری را نشان می‌دهد. مردم بدون اینکه به سابقه یک بازیگر توجه‌ای داشته باشند، ظاهر امر را می‌پسندد. در حالی که خمسه به عنوان کمدین در سینما و تلویزیون ایران قدیمی‌تر است.

هاشمی عنوان کرد: البته که رضویان واقعاً استعداد خوبی دارد، اما ای‌کاش این دو در رقابت با یکدیگر قرار نمی‌گرفتند و مثلاً مهران غفوریان و سیدجواد رضویان با هم در یک گروه بودند. به دلیل اینکه حضور پیشکسوتی همانند خمسه در کنار رضویان به نوعی توهین به این بازیگر قدیمی است.

منبع: هنرآنلاین

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 2348 و در روز شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰:۵۷
2024 copyright.