«یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» به تلویزیون می‌آید

تصویربرداری ۱۰ قسمت باقی مانده این سریال تا یک ماه دیگر به پایان می‌رسد.

مسعود کرامتی کارگردان سریال تلویزیونی «یادداشت‌های یک زن خانه دار» که برای پخش از شبکه پنجم سیما تولید می شود درباره مرحله فعلی ساخت این سریال به خبرنگار مهر گفت: گروه در حال ادامه کار است و تصویربرداری حدود ۱۰ قسمت دیگر باقی مانده است. وی ادامه داد: این سریال ۴۵ قسمت دارد که حدود ۲۰ قسمت پیش از این تصویربرداری و همزمان تدوین شد. همچنین صحنه‌های دیگری هم گرفته شده است که نیاز به تدوین دارد و حالا حدود ۱۰ قسمت دیگر باقی می ماند که احتمالا تا اواسط شهریور ماه کار ضبط و تولید به پایان برسد.

کرامتی درباره اینکه داستان این سریال در فرایند تولید و توقف کار چقدر دچار تغییرات شد، توضیح داد: از آنجایی که این کار به شکل اپیزودیک بود تغییرات چندانی حاصل نشد که به داستان ضربه بزند و بیشتر شکل آن عوض شد.

مسعود کرامتی

کارگردان سریال «یادداشت های یک زن خانه دار» با اشاره به خلاصه داستانی از این مجموعه بیان کرد: این مجموعه درباره چند خانواده در یک ساختمان است که نسبت های نزدیکی با یکدیگر دارند و زوج اصلی خانواده که شقایق دهقان و امیررضا دلاوری هستند بار اصلی قصه را به دوش دارند. دهقان نقش زنی را دارد که داستان های روزانه خود را در وبلاگش می نویسد و مردم برایش نظر می‌گذارند و به این شکل نوعی تعامل شکل می‌گیرد. وی ادامه داد: این سریال یک داستان خانوادگی است که با قصه های ساده ای روابط انسان ها را تبیین می کند.

کرامتی در پایان با اشاره به تغییرات در کار در طول این یک سال عنوان کرد: محمود بهروزیان و فریبا جدی‌کار نقش پدر و مادر شقایق دهقان را داشتند که با وقفه سریال دیگر نتواستند به پروژه بپیوندند و ما زوج دیگری را به داستان اضافه کردیم.

سریال «یادداشت های یک زن خانه دار» به تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه برای پخش از شبکه پنج سیما آماده می شود و در آن بازیگرانی چون کاظم سیاح، فرناز رهنما، علی عامل هاشمی، فلامک جنیدی و… به ایفای نقش می پردازند.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 726 و در روز جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۲:۵۰
2024 copyright.