یک برنامه صبحگاهی هر روز با حضور خبرنگاران روی آنتن می رود

با صبحجعفر فریدزاده تهیه‌کنندگی «با صبح» را بر عهده گرفت تا با ایده‌ای جدید به پخش برسد.

به گزارش سینماسینما، جعفر فریدزاده ،تهیه‌کننده برنامه « با صبح»،  گفت: در حال حاضر تهیه‌کنندگی برنامه «با صبح» را بر عهده دارم.

وی ادامه داد: پخش برنامه «با صبح» از هشت ماه پیش با گروهی جداگانه کلید خورد و بعد از یک وقفه یک ماهه، از ۱۹ فروردین تهیه‌کنندگی این مجموعه بر عهده من قرار گرفت.

این تهیه‌کننده با اشاره به محوریت برنامه «با صبح» گفت: معمولا محور اصلی برنامه صبحگاهی همان ایجاد نشاط و انگیزه برای شروع یک روز جدید است. اما به طور معمول گزارش پلاتو، گفت‌وگو و … تغییر پیدا می‌کند. هدف اصلی ما در این برنامه شناسایی علایق مردم است.

فریدزاده در پاسخ به اینکه تولید سری جدید برنامه «با صبح» چقدر زمان برد، اظهار داشت: به طور معمول هر برنامه زنده‌ای، پیش تولید دارد به گونه‌ای که عوامل رسانه، زمان معینی را برای آماده‌سازی دکور، انتخاب مجری، موضوعات و تهیه گزارش‌ها (پلی بک‌ها) در اختیار تهیه‌کننده قرار می‌دهد.

وی افزود: در اواخر اسفند ۹۵ به ما سفارش ساخت برنامه «با صبح» را دادند. پخش این برنامه باید در ۱۹ فروردین بر روی آنتن شبکه دو می‌رفت اما ایام تعطیلات و محدودیت زمانی موجب نقص‌هایی در برنامه شده که به مرور زمان در حال رفع آن هستیم. طبق پیامک‌های رسیده به نظر می‌رسد که این برنامه جای خود را نسبتا در بین مردم باز کرد.

تهیه‌کننده برنامه «با ناشران» تصریح کرد: در برنامه «با صبح» سعی کردیم نقش خبرنگاران را به عنوان یک عنصر مهم در رسانه‌ها برجسته و به صورت تحلیلی به خبرها نگاه کنیم. همچنین، این مباحث با حضور آنها در برنامه به نمایش گذاشته می‌شود. این مورد می‌تواند وجه تمایز «با صبح» باشد.

فریدزاده در خصوص همکاری خود با عوامل برنامه «با صبح» بیان کرد: من خیلی خوشبختم که همیشه شانس همکاری با افراد خوبی را دارم (باخنده). سعی کردم به تمامی مجموعه‌ خودم احترام بگذارم و این عمل متقابل بود و تا به امروز هیچ مشکلی با هم نداشتیم.

تهیه‌کننده مجله «فرهنگی روزگا»، در پایان در خطاب به مخاطبین خاطرنشان کرد: هر برنامه‌ای باید بعد از طی دوره‌ای به پختگی لازم برسد به همین دلیل من از مردم عزیز خواهش می‌کنم تا با دیدن چند قسمت کوتاه از برنامه‌های تلویزیونی زود قضاوت نکنند.

گفتنی است: برنامه «با صبح» به تهیه‌کنندگی جعفر فریدزاده، اجرای رویا حسینی، مبینا نصیری و محمدرضا یزدان‌پرست، کارگردانی زهره جهانی و خانم سعیدی، ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح از شبکه دو پخش می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 53309 و در روز شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۴:۲۵
2024 copyright.