لئوناردو دی‌کاپریو در اولین آنونس رسمی فیلم جدید ایناریتو

 لئونارذو دی کاپریو در فیلم بازگشتهشرکت فاکس قرن بیستم اولین آنونس رسمی فیلم «بازگشته» به کارگردانی آلخاندرو گونزالس ایناریتو با بازی لئوناردو دی‌کاپریو را منتشر کرد.

به گزارش «سینماسینما»، لئوناردو دی‌کاپریو نقش اصلی «بازگشته» (The Revenant) به کارگردانی آلخاندرو گونزالس ایناریتو فیلمساز مکزیکی را بازی می‌کند که سال گذشته برای فیلم «بردمن» برنده چهار جایزه اسکار از جمله اسکار بهترین فیلم و کارگردان شد.

«بازگشته» از روی رمان «بازگشته: رمانی درباره یک انتقام» (۲۰۰۲) نوشته مایکل پانکی ساخته شده است. داستان در قرن نوزدهم روی می‌دهد و درباره یک صیاد به نام هیو گلاس (دی‌کاپریو) است که مورد حمله یک خرس قهوه‌ای قرار می‌گیرد و به شدت مجروح می‌شود. مردانی که در این شکار همراه گلاس بودند، او را زنده دفن می‌کنند و پسرش را می‌کشند. گلاس جان سالم به در می‌برد و بیش از ۲۰۰ مایل سفر می‌کند تا انتقام خود را بگیرد.

تام هاردی، ویل پولتر و دانال گلیسن دیگر بازیگران «بازگشته» هستند که در سرزمین‌های وحشی آلبرتا در کانادا شده فیلمبرداری است

از این فیلم به عنوان داستانی درباره حسادت و خیانت و قدرت مشغله ذهنی و انتقام یاد می‌شود.

ایناریتو فیلمنامه را با همکاری مارک. ال. اسمیت نوشته است.. امانوئل لوبزکی فیلمبردار برنده دو جایزه اسکار مدیر فیلمبرداری این پروژه است.

«بازگشته» از ۲۵ دسامبر (۴ دی) در آمریکای شمالی به طور محدود و از ۸ ژانویه ۲۰۱۶ (۱۸ دی) به طور گسترده روی پرده سینماها می‌رود.

تولید «بازگشته» از حدود ۱۰ سال پیش در دستور کار قرار داشته است. در مقطعی آکیوا گلدزمن قرار بود آن را بر مبنای فیلمنامه‌ای از دیوید راب تهیه کند. آلخاندرو گونزالس ایناریتو از سال ۲۰۱۱ روی «بازگشته» کار می‌کند.

ایناریتو کارگردان فیلم‌های «آمورس پروس»، «بابل»‌، «۲۱ گرم» و «بیوتیفول» است و برای «بابل» نیز نامزد اسکار بهترین کارگردانی بوده است.

دی‌کاپریو سال ۲۰۱۳ دو فیلم «گتسبی بزرگ» و «گرگ وال استریت» را روی پرده سینماها داشت و برای فیلم دوم نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد شد. او برای فیلم‌های «چه چیزی گیلبرت گریپ را می‌خورد»، «هوانورد» و «الماس خونین» هم نامزد اسکار بوده است.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 3202 و در روز چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۳۴:۳۳
2024 copyright.