چرا عوامل «متری شیش‌ و نیم» سکانسی از این فیلم را منتشر کردند؟

عوامل فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» با انتشار سکانسی از این فیلم از مردم درخواست کردند از گرفتن فیلم و عکس از روی پرده سینماها خودداری کنند.

به گزارش سینماسینما، در آستانه اکران فیلم «متری شیش و نیم» به کارگردانی سعید روستایی و پس از پخش شدن سکانسی با کیفیت پایین از فیلم در فضای مجازی که احتمالاً در جشنواره فیلم فجر رخ داده، عوامل این فیلم نسخه باکیفیت همان سکانس را منتشر کردند.

آنها از مردم درخواست کرده‌اند صرفاً در سینماها به تماشای فیلم بنشینند و از گرفتن عکس و فیلم هم خودداری کنند.

عوامل این فیلم در توضیح انتشار این سکانس که به بازی نوید محمدزاده اختصاص دارد نوشته‌اند، «در روزهای گذشته سکانسی از فیلم با کیفیتی پایین که از روی پرده سینما گرفته شده بود در فضای مجازی منتشر شد و امروز این سکانس با کیفیت اصلی منتشر می‌شود.»

فیلم «متری شیش و نیم» به کارگردانی سعید روستایی و تهیه‌کنندگی سید جمال ساداتیان از روز شنبه ۲۵ اسفندماه در سینماها و به سرگروهی سینما آستارا اکران می‌شود.

این فیلم برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فجر امسال از نگاه مردم شد که پیمان معادی، نوید محمدزاده، پرینار ایزدیار، هومن کیایی، مازیار سیدی، مهدی حسینی‌نیا، علی باقری، مرجان قمری، گیتی قاسمی و پیمان شریعتی جمعی از بازیگران آن هستند.

منبع: ایسنا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 108821 و در روز پنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۰:۳۸
2024 copyright.