تاریخ انتشار:۱۴۰۳/۰۵/۱۱ - ۱۰:۱۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 199095

محمد تاجیک : در حالی که شوخی با مجادله کلامی پزشکیان و زاکانی در مناظره ها ، در فضای مجازی پربیننده شده است .در یک تئاتر که این روزها بر روی صحته است به شکل جالبی به این مجادله کلامی مشهور پرداخته شده است.

به گزارش سینماسینما ، در مناظرات انتخاباتی ، دکتر پزشکیان از زاکانی سوال مشهوری کرد و پرسید تا آخرش می مونی و زاکانی نیز می گوید : می مونم و نمی گذلرم شما رییس جمهور شوید .در نمایش آقا و خانم آدلر به شکل ظریف و بامزه ای ، همین رد وبدل شدن دیالوگ مشهور ، اجراشده است .

نمایش «خانم و آقای آدلر» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا اسماعیلی، با تهیه‌کنندگی حسین عابدین و مشاوره سمیرا کریمی در سالن ۳ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفته است .«خانم و آقای آدلر» برداشتی آزاد از نمایشنامه «خرده جنایت‌های زناشویی» نوشته اریک امانوئل اشمیت، روایتی از زندگی زوجی در یک دنیای کمدی و فانتزی است. عدم صداقت آن‌ها در ارتباط‌شان، به سرعت زندگی مشترک‌شان را به خطر می‌اندازد اما آیا می‌توان با استفاده از روش‌های روانشناسی به این مشکلات پایان داد؟ با استفاده از استعداد تازه‌کار خود در روانشناسی، تصمیم می‌گیرد به مرد فراموش‌کارش کمک کند. اما این راه‌حل ، پای آقای آدلر را به دنیایی عجیب باز می‌کند … .

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

 

آخرین ها