با راهکار خلاقانهای کیف پول دیجیتال، زائران اربعینی و مقاصد خارجی دیگر نگران جابهجایی و همراه داشتن پول نقد در سفر را نداشته باشند.
به گزارش سینماسینما، با آغاز موج سفرهای اربعینی، یکی از چالشهای اصلی زائران، تأمین و جابهجایی امن پول در مسیرهای بینالمللی بهویژه در کشور عراق است؛ در همین راستا، میتوان از ظرفیت توسعه یافته کیف پول دیجیتال که چند سالی میشود در کشور توسط یکی از اپراتورهای تلفن همراه کشور پیادهسازی شده است، زائران را بهرهمند ساخت.
با توجه به بسط زیرساختهای ارتباطی در این ایام و گسترش ظرفیت رومینگ ارتباطی، اپراتورها میتوانند کیف پولهای دیجیتالی نظیر اوانو را به عنوان راهکاری نوین در سبد خدمات اربعینی خود بگنجانند تا زائران بتوانند تنها با در اختیار داشتن سیمکارت ایرانی خود، امور مالی سفر را نیز بهسادگی مدیریت کنند.
این کیف پول دیجیتال، بدون نیاز به پول نقد یا کارتهای بانکی فیزیکی، بستری امن برای پرداخت هزینههای ضروری در مسیر پیادهروی اربعین همچون خرید، شارژ، پرداخت کرایه تا پیش از خروج مرزی و حتی ارسال وجه به دیگر همراهان را فراهم کرده است. کاربران میتوانند تنها با نصب یک اپلیکیشن، در هر لحظه و از هر نقطهای از سفر خود، عملیات پرداخت را با سرعت و اطمینان و با سیمکارت خود انجام دهند.
از آنجا که سفر اربعین بهصورت زمینی و از گذرگاههای مرزی انجام میشود و زیرساختهای بانکی دو کشور بهصورت مستقیم به یکدیگر متصل نیستند، همراه داشتن پول نقد ریسکهایی مانند سرقت یا مفقودی را بههمراه دارد. در این میان، بهرهگیری از فناوری مالی بومی و امن در قالب کیف پول دیجیتال، تحولی مؤثر در آسایش و امنیت زائران بهحساب میآید.
گفتنی است سرعت در فعالسازی کیف پول معمولا در حد چند کلیک است و زائران میتوانند حتی پیش از حرکت به سمت مرز، کیف پول خود را شارژ و آماده استفاده کنند.
با هوشمندسازی خدمات ارتباطی و مالی، میتوان به تجربه سفر معنوی اربعین رنگ و بویی تازه بخشید.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم





