فیلم سینمایی «بدون مجوز» به کارگردانی و نویسندگی حسن ناظر، تولید مشترک ایران و انگلستان در سال ۲۰۲۵، در بخش اصلی مسابقه جشنواره بینالمللی فیلم بوسان (BIFF) روی پرده خواهد رفت.
به گزارش سینماسینما، حسن ناظر کارگردان ایرانی- بریتانیائی و برنده جایزه بفتا، برای نمایش فیلم خود در جشنواره بوسان حضور خواهد داشت.
بهروز سبط رسول که پیش از این بعنوان کارگردان شناخته می شده اینبار به عنوان بازیگر، نقش اصلی این فیلم را به عهده دارد. و همچنین علی محمد قاسمی مدیر فیلمبرداری این فیلم است.
داستان «بدون اجازه» روایتی شاعرانه و تأملبرانگیز از بازگشت یک فیلمساز ایرانی به سرزمین مادری است. او در تلاش برای یافتن زبانی تازه جهت بیان اندیشهها و دغدغههایش، همکاری با کودکان را برمیگزیند. حاصل این تجربه، سفری شخصی و انسانی است که بیش از هر چیز بر قدرت تخیل و خودابرازگری نسل جوان تأکید دارد.
پخش جهانی فیلم «بدون مجوز» بر عهده کمپانی فرانسوی DreamLab Films به مدیریت نسرین میرشب است.
جشنواره بینالمللی فیلم بوسان که امسال سیاُمین دوره خود را برگزار میکند، همواره جایگاهی تعیینکننده در معرفی استعدادهای نو و آثار جریانساز داشته است.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- جشنواره بوسان برگزیدگانش را شناخت/ سه جایزه برای سینماگران ایرانی
- جشنواره بوسان به فیلم شهرام مکری جایزه داد
- در افتتاحیه جشنواره بوسان؛ جایزه کارگردان سال آسیا به جعفر پناهی اهدا شد
- فیلم شهرام مکری در بخش رقابتی جشنواره بوسان
- رقابت «برای رعنا» در جشنواره بوسان
- یادبودی برای «لی سون کیون»/ جایزه جشنواره بوسان برای بازیگر درگذشته «اَنگل»
- در بخش «جریانهای نو»؛ رسولاف رئیس هیئت داوران جشنواره فیلم بوسان شد
- جایزه بزرگ جشنواره کازابلانکای مراکش به «برندهها» رسید
- جایزه بفتا به «برندهها» رسید
- «بیستویک هفته بعد» بهترین فیلم کوتاه آسیایی جشنواره بوسان شد
- پروانه ساخت چهار فیلم صادر شد
- از بارش شدید باران تا کنایههای الیور استون/ ادامه حواشی جشنواره بوسان در افتتاحیه
- تریلر فیلم هاى بخش رقابتى بیست و دومین جشنواره بین المللى فیلم بوسان/ویدئو
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان
- سینما ایران در آتش سوخت





