چهار مستند ایرانی در جشنواره هات داکس

سی و یکمین جشنواره فیلم مستند هات داکس تورنتو فهرست فیلم‌های خود را با حضور آثار ۵ سینماگر ایرانی اعلام کرد.

رقابت «آنیتا، گمشده در اخبار» در جشنواره استانبول

«آنیتا، گمشده در اخبار» در یکی از جشنواره‌های معتبر سینمایی منطقه رقابت می‌کند.

پایان تور کنسرت علیرضا قربانی در تهران

با پایان تور کنسرت‌های علیرضا قربانی در تهران، محسن خباز تهیه‌کننده این مجموعه کنسرت‌ها و علیرضا قربانی از تمام اعضای گروه قدردانی کردند.

نگاهی به سریال افعی تهران

فرزانه متین-افعی تهران،سریال جدید نمایش خانگی به کارگردانی سامان مقدم و به نویسندگی پیمان معادی از پلتفرم فیلم نت قابل تماشاست که تا کنون سه قسمت آن پخش شده است. افعی تهران،یک اثر جناییست که قاتل سریالی آن به نام افعی شناخته شده و قربانیانش متهم به آزارگری جنسی کودکان است و همه ی آن […]

علی اصغر رضایی نیک درگذشت

علی اصغر رضایی نیک از پیشکسوتان دوبله ایران درگذشت.

برنامه تعطیلی سینماها در شب‌های قدر

فعالیت سینماهای سراسر کشور همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت امام علی (ع) مشمول تغییراتی می‌شود.

الهه نوبخت داور بخش اصلی جشنواره هلند شد

الهه نوبخت، تهیه‌کننده سینما به عنوان داور بخش اصلی مسابقه فیلم‌های بلند سینمای جشنواره «فیلم‌هایی که اهمیت دارند» در هلند انتخاب شد.

جایزه جشنواره فریبورگ به ایران رسید

جشنواره بین المللی فیلم فریبورگ به کار خود پایان داد و جایزه بهترین فیلم کوتاه به «شوهر ایران خانم» ساخته مرجان خسروی رسید.

جایزه جشنواره فریبورگ به ایران رسید

جشنواره بین المللی فیلم فریبورگ به کار خود پایان داد و جایزه بهترین فیلم کوتاه به «شوهر ایران خانم» ساخته مرجان خسروی رسید.

سفری به سوی ناشناخته ها

فرزانه متین- فیلم بیچارگان به کارگردانی یورگس دانتیموس به نوعی بازآفرینی فمنیستی از داستان فرانکشتاین است و با درخشیدن در جشنواره فیلم ونیز و برنده شیر طلایی نویداز آن می داد با فیلمی تحسین برانگیز به همراه بحث و نقدهای فراوان روبه رو ایم.کاندید شدن در ۱۱ رشته نامزدی اسکار و برنده شدن در ۴ […]

فرامرز اصلانی درگذشت

فرامرز اصلانی (خواننده، آهنگساز و ترانه‌سرای مطرح موسیقی پاپ) ساعاتی پیش از دنیا رفت.

احمدرضا عابدزاده از عوامل «پرویز خان» شکایت کرد

احمدرضا عابدزاده دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه استقلال و پرسپولیس تهران با انتشار پستی در صفحه مجازی خود، اعلام کرد که در فیلم «پرویز خان» حضور نداشته است و نقش او با واقعیت تطابق ندارد.

صدور پروانه نمایش غیرسینمایی برای ۴۱ اثر

شورای صدور پروانه نمایش آثار غیر سینمایی با ساخت ۸ عنوان فیلم بلند داستانی، ۱۳ عنوان فیلم مستند و ۲۰ عنوان فیلم کوتاه غیرسینمایی موافقت کرد.

اجرای طرح «اکران شبانه» سینماها در تعطیلات نوروز

رئیس سازمان سینمایی از اجرای طرح ویژه اکران فوق‌العاده سینماها در تعطیلات نوروز که مقارن با ماه مبارک رمضان است، خبر داد.

جایزه اصلی جشنواره سالونیکا به فیلمساز ایرانی رسید

فیلم «سیاره دزدیده شده من» جایزه الکساندر طلایی بهترین فیلم را از جشنواره بین‌المللی مستند سالونیکا در کشور یونان دریافت کرد.

هدیه نوروزی سوینا؛ انتشار نسخه ویژه نابینایان «پدرخوانده» با صدای پیمان معادی

پیمان معادی فیلم سینمایی «پدرخوانده» ساخته فرانسیس فورد کوپولا را برای نابینایان توضیح‌دار کرد.

صدور ۱۷ پروانه ساخت غیر سینمایی

شورای صدور پروانه ساخت آثار غیر سینمایی با ساخت ۱۳ عنوان فیلم کوتاه داستانی و ۴ عنوان فیلم بلند داستانی غیرسینمایی موافقت کرد.

چند تماشاگر برای فیلم‌های نوروزی به سینما رفتند؟

۶ فیلم اکران نوروزی در روزهای ابتدایی نمایش عمومی خود بیش از ۳۰۰ هزار نفر را میزبانی کردند.

۵ انیمیشن ایرانی در اسپانیا نمایش داده می‌شود

پنج پویانمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مرکز فرهنگی‌ هنری «کاسا انسندیدا» در پایتخت کشور اسپانیا به نمایش در می‌آید.

لباس پارتیتور و گردنبند «پروین» به موزه سینما اهدا شد

هم‌زمان با زادروز  پروین اعتصامی، مراسم اکران فیلم «پروین» و اهدا پارتیتور،  لباس و گردنبند شخصیت پروین اعتصامی در این اثر باحضور محمدرضا شریفی‌نیا تهیه کننده، محمدرضا ورزی نویسنده کارگردان، بهزاد عبدی آهنگساز و سایر عوامل این فیلم، هنرمندان و علاقه‌مندان به این شاعر پرآوازه در موزه سینمای ایران برگزار شد.

آخرین ها