علیرضا عصار خواننده مطرح موسیقی پاپ پس از سالها گفت وگویی مفصل با امیر بهاری و میثم یوسفی در نشریه تبار کرده ودربخشهایی از آن حرفهای جالبی درباره فروش فیلم “ابد ویک روز ” زده است .
به گزارش سینما سینما ،عصار در بخشهایی از این مصاحبه گفته :آنچه از جنگ به این سو بر جامعه ما گذشته یعنی سالهای دههی ۷۰ و بعد تغییراتی که به وجود آمد تا اینکه به سال ۸۴ رسیدیم و علی الخصوص اتفاقاتی که در بعد فرهنگی از سال ۸۴ به این سو افتاد، چیز عجیبی را در مسیر نشان نمیدهد. این تغییرات مشخص و قابل آنالیز است. یعنی شما میبینید که در آن هشت سال چه اتفاقات فرهنگی افتاد و چه تأثیراتی بر روابط انسانی، اجتماعی و نسل جوان ما گذاشت. تغییراتی اساسی در ابعاد اجتماعی به وجود آمد که در تولیدات ما هم دارد خودش را نشان میدهد و فقط هم مختص موسیقی نیست. در سینما هم دارد خودش را نشان میدهد. در حال حاضر هم به نظر من جامعه در حال پوست اندازی است. خیلی برای من خوشحال کننده است که اتفاقاتی که در موسیقی افتاده را در سینما هم داریم میبینیم. چه چیزی لذت بخشتر از اینکه «ابد و یک روز» آنقدر می فروشد. این فروش چقدر امید بخش است! نه فقط برای من که بینندهام و چون دوستانم در آن بازی کردهاند میبینمش، بکله برای تولید کنندهها، تهیهکنندهها و کارگردانها، که میشود فیلم جدی هم بسازی که لزوماً راحت الهضم نباشد و بفروشد یا لزوماً بنا نیست کارهای کمیک بفروشد. مثلا «جدایی نادر از سیمین» هم فیلم درخشانی بود ولی امروز عناوین فیلمهای خوب بیشتر شده در موسیقی هم همینطور است.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- دایی، عصار و حامد همایون بیلیاردباز میشوند
- از آرزوی آریا عظیمینژاد برای ساخت موسیقی فیلم مخملباف تا قولش در خندوانه و انتقادش از سینما
- تمجید مهران مدیری از علیرضا عصار
- انتقاد علیرضا عصار از استفاده از اثرش بر روی یک تبلیغ تلویزیونی
- علیرضا عصار :به تلویزیون نمی روم چون برخورد تلویزیون با موسیقی را نمی پسندم
- عصار، حامد بهداد و همایون شجریان/ تصاویر اختصاصی سینماسینما از کنسرت گروه دارکوب
- عکسی از حامد بهداد همراه با همایون شجریان و علیرضا عصار
- اعتراض اینستاگرامی رضا رشیدپور/ امروز ما فرهنگمان این است
- مهران مدیری و خواننده مطرح در پشت صحنه «ساعت پنج عصر» + عکس
نظر شما
پربازدیدترین ها
- رخشان بنیاعتماد و روبن اوستلوند در مجمع سرمایهگذاران بازار فیلم کن
- جزئیاتی از فیلم «کارآموز» علی عباسی/ صعود ترامپ
- شهاب حسینی؛ تنوع در پذیرش نقش، تناقض و شتابزدگی در واکنشها/ یادداشت کیوان کثیریان
- گفتوگوی اختصاصی سینماسینما با دبیر بخش ۱۵ روز سینماگران جشنواره کن/ ما کشف میکنیم
- جزئیاتی تازه از داستان فیلم محمد رسولاف/ زندگی یک قاضی دادگاه انقلاب تهران در «دانه انجیر مقدس»
آخرین ها
- تقدیر ویژه جشنواره اوبرهاوزن از فیلم کوتاه ایرانی
- «عامه پسند» اکران آنلاین میشود
- «عمو ماهیگیر» روی صحنه عمارت نوفللوشاتو
- حضور همراه اول در نمایشگاه بینالمللی اینوتکس ۲۰۲۴
- شکایت آموزش و پرورش از «افعی تهران»
- جزئیاتی تازه از داستان فیلم محمد رسولاف/ زندگی یک قاضی دادگاه انقلاب تهران در «دانه انجیر مقدس»
- دعوت گروه «فقر پشت پردهها» برای اعتصاب/ حقوق و بیمه کارکنان، چالش مدیران جشنواره کن
- در «تحریک کنندگان»؛ مت دیمون و کارگردان «بورن» در یک کمدی دزدی همراه شدند
- مدیرکل هنرهای نمایشی استعفا داد
- راهیابی «آمرغ» به جشنواره آسیای جنوبی مونترال
- حضور مرکز گسترش با ۲۲ کتاب در نمایشگاه کتاب تهران
- «دیوان تئاترال» روی صحنه میرود/ آغاز اجرای نمایش «مرگ با طعم نسکافه» با حضور مسعود کیمیایی
- صعود مقاومت ناپذیر و حیرت انگیز آقای کارگردان/ نگاهی به فیلم «چهارشنبه سوری» به مناسبت سالروز تولد اصغر فرهادی
- «بیژن و منیژه» میلیاردی شد
- بزرگداشت کیانوش عیاری و افتتاح گنجینه این فیلمساز در موزه سینما
- گفتوگوی اختصاصی سینماسینما با دبیر بخش ۱۵ روز سینماگران جشنواره کن/ ما کشف میکنیم
- نمایش موزیکال «شازده کوچولو» / گزارش تصویری
- پیکر مسعود اسکویی به خانه ابدی بدرقه شد/ چرا برخی آدمها محبوب میشوند؟
- پایان تصویربرداری فیلم «ویلای موروثی»/ روایتی از زندگی یک باغبان
- رقابت ستارههای یک کمدی و یک درام عاشقانه تاریخی/ میزبانی سینماها از دو فیلم جدید
- پولاد کیمیایی برای «گالیله» میخواند
- فرصت ۳ فیلم کوتاه ایرانی برای اسکار ۲۰۲۵
- رکوردداران روز اول اکران
- «اتاق فرار» پرمخاطبترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه»
- معرفی برگزیدگان جوایز دیوید دی دوناتلو ۲۰۲۴ ایتالیا/ «من کاپیتان» بهترین فیلم شد
- روسای جدید آکادمی سزار معرفی شدند
- فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی
- «طاووس خانم و ازدواجهایش» در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه میرود
- حسن فتحی: جهانِ پر از طمع و ویرانی را با افعال خود سیاهتر نکنیم
- شهاب حسینی؛ تنوع در پذیرش نقش، تناقض و شتابزدگی در واکنشها/ یادداشت کیوان کثیریان