علیرضا نجفزاده که پیش از این «زوج یا فرد» را ساخته بود قرار است سراغ قصههایی برود که هر دو از فیلمنامههایی تراژیک و ملودرام برخوردار است.
به گزارش سینماسینما، علیرضا نجفزاده کارگردان جوانی که در اولین تجربه سریالسازی مستقل خود در نوروز ۹۸ «زوج یا فرد» را روانه آنتن شبکه سه کرد و این روزها در تدارک ساخت سریال دوم خود است، در این باره گفت: بعد از «زوج یا فرد» پیشنهادهای زیادی برای کارگردانی داشتم اما فیلمنامههایی که به من پیشنهاد میشد خوب نبودند.
وی با اشاره به دو سریال که فیلمنامهشان با نظر او در حال نگارش است، بیان کرد: این روزها فیلمنامه دو سریال یکی برای شبکه نمایش خانگی و دیگری برای تلویزیون نوشته میشود که تحقیق و نگارش آنها با نظر من جلو میرود و از بین این دو تصمیم خواهم گرفت که کدام را بسازم.
کارگردان «زوج یا فرد» که اولین سریالش فضایی طنز داشت، ادامه داد: سریال شبکه نمایش خانگی یک ملودرام اجتماعی است. پروژه تلویزیونی هم یک قصه تراژیک دارد البته من دنبال قصه خوب هستم وحال و هوای آن فرقی نمیکند هرچند ساخت طنز کار سختی است.
وی درباره فیلمنامه تراژیکی که برای تلویزیون دارد، اظهار کرد: بابک احمدی مقدم این قصه را مینویسد و حدود یک تا یک ماه و نیم دیگر نگارش فیلمنامه آن به پایان میرسد.
نجفزاده در پایان درباره قصههای مشابه در سریالهای تلویزیونی توضیح داد: من در این مدت چند پیشنهاد داشتم که به دلیل همین که قبلا کارهایی مشابه این قصهها ساخته شده بود از کارگردانی آثار منصرف شدم. متاسفانه موضوعات خیلی از روی هم کپی میشود و در هر دوره ای قصه هایی باب میشود که عدهای سمت آنها میروند. شخصاً علاقهای به این جنس کپیبرداریها ندارم.
منبع: خبرگزاری مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- رخشان بنیاعتماد و روبن اوستلوند در مجمع سرمایهگذاران بازار فیلم کن
- جزئیاتی از فیلم «کارآموز» علی عباسی/ صعود ترامپ
- شهاب حسینی؛ تنوع در پذیرش نقش، تناقض و شتابزدگی در واکنشها/ یادداشت کیوان کثیریان
- گفتوگوی اختصاصی سینماسینما با دبیر بخش ۱۵ روز سینماگران جشنواره کن/ ما کشف میکنیم
- جزئیاتی تازه از داستان فیلم محمد رسولاف/ زندگی یک قاضی دادگاه انقلاب تهران در «دانه انجیر مقدس»
آخرین ها
- شکایت آموزش و پرورش از «افعی تهران»
- جزئیاتی تازه از داستان فیلم محمد رسولاف/ زندگی یک قاضی دادگاه انقلاب تهران در «دانه انجیر مقدس»
- دعوت گروه «فقر پشت پردهها» برای اعتصاب/ حقوق و بیمه کارکنان، چالش مدیران جشنواره کن
- در «تحریک کنندگان»؛ مت دیمون و کارگردان «بورن» در یک کمدی دزدی همراه شدند
- مدیرکل هنرهای نمایشی استعفا داد
- راهیابی «آمرغ» به جشنواره آسیای جنوبی مونترال
- حضور مرکز گسترش با ۲۲ کتاب در نمایشگاه کتاب تهران
- «دیوان تئاترال» روی صحنه میرود/ آغاز اجرای نمایش «مرگ با طعم نسکافه» با حضور مسعود کیمیایی
- صعود مقاومت ناپذیر و حیرت انگیز آقای کارگردان/ نگاهی به فیلم «چهارشنبه سوری» به مناسبت سالروز تولد اصغر فرهادی
- «بیژن و منیژه» میلیاردی شد
- بزرگداشت کیانوش عیاری و افتتاح گنجینه این فیلمساز در موزه سینما
- گفتوگوی اختصاصی سینماسینما با دبیر بخش ۱۵ روز سینماگران جشنواره کن/ ما کشف میکنیم
- نمایش موزیکال «شازده کوچولو» / گزارش تصویری
- پیکر مسعود اسکویی به خانه ابدی بدرقه شد/ چرا برخی آدمها محبوب میشوند؟
- پایان تصویربرداری فیلم «ویلای موروثی»/ روایتی از زندگی یک باغبان
- رقابت ستارههای یک کمدی و یک درام عاشقانه تاریخی/ میزبانی سینماها از دو فیلم جدید
- پولاد کیمیایی برای «گالیله» میخواند
- فرصت ۳ فیلم کوتاه ایرانی برای اسکار ۲۰۲۵
- رکوردداران روز اول اکران
- «اتاق فرار» پرمخاطبترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه»
- معرفی برگزیدگان جوایز دیوید دی دوناتلو ۲۰۲۴ ایتالیا/ «من کاپیتان» بهترین فیلم شد
- روسای جدید آکادمی سزار معرفی شدند
- فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی
- «طاووس خانم و ازدواجهایش» در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه میرود
- حسن فتحی: جهانِ پر از طمع و ویرانی را با افعال خود سیاهتر نکنیم
- شهاب حسینی؛ تنوع در پذیرش نقش، تناقض و شتابزدگی در واکنشها/ یادداشت کیوان کثیریان
- جزئیاتی از فیلم «کارآموز» علی عباسی/ صعود ترامپ
- جزئیات برنامههای جشنواره ترایبکا اعلام شد/ نمایش فیلمهای خاطرهانگیز هیچکاک، اسکورسیزی و اسپیلبرگ
- برگزاری دوازدهمین کارگاه بینالمللی تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
- این هنر و تجربه آنتی ویروسی ست بر فیلم های به هرقیمت مسخره