کارگردان برنامه «پشت صحنه» معتقد است که با این برنامه پشت صحنه هنر نمایشی کشور به مرزهای بیرون از ایران عرضه می شود.
به گزارش سینماسینما، فرزام محبی تهیهکننده و کارگردان برنامه «پشت صحنه» درباره این برنامه که هر قسمت آن زمان کوتاهی دارد و از شبکه آی فیلم روی آنتن می رود، گفت: برنامه «پشت صحنه» غیر از اینکه فضایی آموزشی دارد مثل تمام دنیا که به پشت صحنه فیلم و سریال ها و انیمیشن ها می پردازند، به سراغ آثار نمایشی می رود.
وی ادامه داد: برنامه «پشت صحنه» به شبکه آی فیلم تعلق دارد و زیر نظر معاونت برون مرزی است و ما از طریق این برنامه می توانیم هنر نمایشی کشور را برای بیرون از مرزها عرضه کنیم. بسیاری از پروسه ساخت و تولید آثار نمایشی در ایران خبر ندارند و شاید این کار دریچه ای باشد که آنها که فعالیتی انجام می دهند از طریق این برنامه دیده شوند.
محبی درباره اینکه در تلویزیون همیشه به عوامل جلوی دوربین توجه می شود، عنوان کرد: برنامه ما بیشتر به سختی ها و اتفاقات پشت صحنه سریال ها می پردازد. به نظرم نباید سینما و تلویزیون شخصمحور باشد.
وی با اشاره به اهمیت عوامل پشت صحنه در شکل گیری یک اثر نمایشی تصریح کرد: ما در پشت صحنه عواملی حرفه ای داریم که حرف های بسیاری برای گفتن دارند به طور مثال فیلمبردار یا صدابردار حرفه ای و پیشکسوتی که ممکن است فقط یک بار برای گفتگو به برنامه تلویزیونی آمده باشد درحالیکه حرف های بسیار جذابی هم برای مخاطبان دارد. شاید اینها تقصیر خود ماست که آنقدر سلبریتی ها را پررنگ کرده ایم که از دیگران غافل شده ایم. البته خود ما در این برنامه با بازیگران هم گفتگو داریم اما تمرکز اصلی روی عوامل پشت صحنه است و اینکه بتوانیم این اتفاقات را به تصویر بکشیم.
کارگردان برنامه «پشت صحنه» در پایان درباره مدت زمات برنامه اظهار کرد: ما نمی توانیم بیشتر از ۱۰ دقیقه زمان داشته باشیم، البته برنامه ما پیش از این ۶ دقیقه بود و سپس تا ۱۰ دقیقه افزایش یافت.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نقدی بر پخش سریالهای تلویزیون/ شبکه هایی با محصولات کمتنوع / تلویزیون در محاصره سریالهای تکراری
- خالق موفقترین سریالهای تلویزیونی آمریکا در ۷۴ سالگی درگذشت
- از «پایتخت» تا «دیوار به دیوار»؛ تازهترین خبر سریالهای نوروزی تلویزیون
- فراز و فرودهای سریال حضرت موسی(ع)/ دعوا بر سر چند صدمیلیارد تومان ناقابل است
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- پس از چندبار وقفه؛ مل گیبسون «رستاخیز مسیح» را ۲۰۲۶ میسازد
- معرفی نامزدهای جوایز انجمن بازیگران آمریکا؛ نامزدی بازیگر فیلم علی عباسی/ پیشتازی «شرور» و «شوگان»
- معرفی نامزدهای جوایز ۲۰۲۵ انجمن کارگردانان آمریکا
- معرفی بخشی از فیلمهای جشنواره برلین
- چهل و سومین جشنواره فیلم فجر؛ معرفی آثار راهیافته به بخش مسابقه سینمای ایران
- چهل و سومین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر؛ پوستر جشنواره رونمایی شد/ نشان جشنواره عنواندار میشود
- پایان ناامیدکننده سریال مهیار عیار
- یادداشتی به مناسبت زادروز فریدریش دورنمات
- پوستر دوم رویداد فرهنگی-هنری «خوشه پروین» رونمایی شد
- اجتماعی، جنگی، ملودرام/فهرست لورفته از هیأت انتخاب، چه چشماندازی از جشنواره فیلم فجر امسال ترسیم میکند
- برای کامران قدکچیان و روزهای اوجش
- کمدیهای مشنگ سینمای ایران را به کدام سو میبرد؟
- نگاهی به فیلم «هفتاد سی» اولین ساخته بهرام افشاری /تراژدی بیپایان فقر در سینمای کمدی
- «خانه عروسک»؛ خودشناسی، خودباوری و رهایی
- تام فورد از حرفه مد بازنشسته میشود
- برگزاری کنفرانس مدیریت فناوری و نوآوری با حمایت همراه اول
- واکنش حسن فتحی به جنجال تبلیغاتی «ازازیل»
- ثبات فروش گیشه سینماهای ایتالیا در سال ۲۰۲۴
- پروژه آمبولانس متصل در هفدهمین کنگره طب اورژانس ایران رونمایی میشود
- کیمیایی از تجلیل تا تحلیل
- تبری بهرام بیضایی از شبکه من و تو
- تاکید بر اهمیت کپی رایت فیلمهای خارجی؛ طغیان تهیهکنندگان علیه پخش آگهی در پلتفرمهای نمایش خانگی
- راجر پرَت درگذشت
- فوت بازیگر کهنه کار سینما و تئاتر مکزیک/ امیلیو اچواریا درگذشت
- «پسر انسان» نقد و بررسی شد؛ شخصیتهایی که از آگاهشدن دیگران از گذشتهشان، هراس دارند
- تفاهمنامهای برای پیشگیری از تخلفات در سینما
- «بایکوت» ایرانی در راه بلغارستان
- کدام فیلمها برای جشنواره کن ۲۰۲۵ شانس دارند؟
- مراسم رونمایی فیلم سینمایی برکه خاموش / گزارش تصویری
- جزئیاتی از ارقام قراردادهای یک سریال منتشر شد؛ پولپاشی VODها/ با این روند سینما ورشکسته میشود