تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۵:۰۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 53797

امتحان نهاییسینماسینما، علی پاکزاد – عادل یراقی کارگردان فیلم «امتحان نهایی» معتقد است کسانی که سینمای کیارستمی را می‌شناسند قطعا برای دیدن این فیلم به سینما خواهند رفت.

به گزارش سینماسینما، عادل یراقی دومین فیلم بلند سینمایی خود با نام «امتحان نهایی» براساس فیلمنامه‌ای نوشته عباس کیارستمی و یراقی ساخت. این فیلم اکنون روی پرده سینما است. اولین فیلم بلند یراقی «آشنایی با لیلا» با بازی لیلا حاتمی بود.

یراقی درباره استقبال مخاطبان از فیلم «امتحان نهایی» گفت: «بسیاری اعتقاد دارند نام آقای کیارستمی تاثیر زیادی بر روی فروش فیلم خواهد گذاشت. اما مشهود است که نام استاد کیارستمی باعث رونق گیشه نمی‌شود. آقای کیارستمی را مخاطبان سینما به خوبی می شناسند. خب کسانی هستند که دوست دارند فیلمی را که آقای کیارستمی در آن مشارکت داشته ببینند. کسانی هم که از تفکر و سینمای کیارستمی استقبال نمی کنند قطعا فیلم را نخواهند دید. بنابر این از نظر گشیه نام استاد کمکی نمی‌کند.»

کارگردان فیلم «امتحان نهایی» درباره وضعیت اکران عمومی فیلم گفت: «من هیچ وقت فیلمی که می سازم را با فیلم‌های دیگر مقایسه نمی کنم. یعنی از فروش فیلم‌های  دیگر مطلع نیستم. تعداد سالن هایی که در اختیار ما قرار دادند بسیار کمتر از فیلم های دیگر است. البته در شهرستان‌ها هم همین وضعیت وجود دارد.البته من با مسئول پخش فیلم که صحبت می کردم معتقد بود که تا این زمان فروش فیلم مناسب بوده است.»

یراقی درباره نمایش فیلم «امتحان نهایی» در جشنواره‌های خارجی گفت: «برای این فیلم هیچ شخصی را نداشتم که بتواند کارهای بین الملل آن را انجام دهد. تاکنون فیلم در جشنواره بین‌المللی شیکاگو شرکت کرده است.»

«امتحان نهایی» با بازی شهاب حسینی و لیلا زارع قصه یک معلم ریاضی است که برای تدریس خصوصی به خانه شاگردش می‌رود و همین امر باعث آشنایی او با مادر بچه می‌شود.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظرات شما

  1. Mahshid
    ۱۶, اردیبهشت, ۱۳۹۶ ۵:۵۲ ق٫ظ

    عالی این فلیم سپاس لز شما و استاد کیارستمی مردم ایران بروند همان فلیم ها دهنمکی را ببیند

نظر شما


آخرین ها