دو فیلم ابرقهرمانی از محصولات ۲۰۲۳ با دوبله اختصاصی در پلتفرم فیلمنت عرضه شدند.
به گزارش سینماسینما، پلتفرم فیلمنت دو فیلم «شزم! خشم خدایان» و «مرد مورچهای و زنبورک: کوانتومانیا» را با دوبله اختصاصی در دسترس کاربرانش قرار داد.
فیلم «شزم!» یکی از محصولات موفق سال ۲۰۱۹ بود که با بودجهای تقریبا ۱۰۰ میلیون دلاری، ۳۶۷ میلیون دلار در سطح جهان فروخت و با استقبال خوب منتقدان هم روبرو شد. همین اتفاق باعث شد تا ساخت قسمت دوم این فیلم در دستور کار کمپانیهای نیو لاین سینما و دیسی فیلمز قرار گیرد. این فیلم که «شزم! خشم خدایان» نام داشت ۱۷ مارس ۲۰۲۳ (۲۶ اسفند ۱۴۰۱) اکران شد و البته نتوانست موفقیت قسمت اول را تکرار کند بهطوری که با بودجهای بین ۱۱۰ تا ۱۲۵ میلیون دلار، تاکنون در سطح جهان به فروشی معادل ۱۳۳ میلیون دلار دست یافته است.
کارگردانی «شزم! خشم خدایان» نیز همچون فیلم قبلی بر عهده دیوید اف. سندبرگ است و زکری لیوای، اشر آنجل، جک دیلن گریزر، ریچل زگلر و آدام برودی در آن ایفای نقش کردهاند.
فیلم «شزم! خشم خدایان»، در ادامه فیلم «شزم!»، داستان پسری به نام بیلی باتسون است که با نام بردن یک کلمه جادویی، تبدیل به یک شخصیت ابرقهرمانی بهنام شزم میشود.
دیگر فیلم ابرقهرمانی که بهتازگی و با دوبله اختصاصی در پلتفرم فیلمنت عرضه شده است، «مرد مورچهای و زنبورک: کوانتومانیا» نام دارد. این فیلم سیویکمین محصول جهان سینمایی مارول و دنبالهای بر دو فیلم «مرد مورچهای» (۲۰۱۵) و «مرد مورچهای و زنبورک» (۲۰۱۸) محسوب میشود.
در فیلم «مرد مورچهای و زنبورک: کوانتومانیا»، اسکات لانگ و هوپ ونداین به همراه هنک پیم و جانت ونداین، وارد قلمرو کوانتوم شده و در آنجا با موجودات عجیبی روبهرو میشوند.
«مرد مورچهای و زنبورک: کوانتومانیا» را پیتون رید کارگردانی کرده است و پل راد، اوانجلین لیلی، جاناتان میجرز، مایکل داگلاس و میشل فایفر در آن نقشآفرینی کردهاند.
فیلم «مرد مورچهای و زنبورک: کوانتومانیا» با بودجهای ۲۰۰ میلیون دلاری ساخته شد و در سطح جهان نزدیک به ۴۷۵ میلیون دلار فروخت.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- اکران آنلاین «پیرپسر» متوقف شد
- اکران آنلاین فیلم «پیر پسر» آغاز شد
- «کارناوال» در یک چهارم نهایی
- «وحشی»؛ اولین حضور سریالهای ایرانی در تورنتو
- برای اولینبار در ایران؛ نسخه ترمیم شده «باشو غریبه کوچک» در شبکه نمایش خانگی منتشر شد
- «آه سرد» آنلاین اکران میشود
- نسخه اصلی «خانه پدری» آنلاین اکران شد
- بازیگران سریال «از یاد رفته» معرفی شدند
- «سودابه» آنلاین اکران میشود
- تابستانِ ولرم پلتفرمها
- یک موفقیت برای «در انتهای شب»؛ هدی زینالعابدین و پارسا پیروزفر از جشنواره اسپانیایی جایزه گرفتند
- «کارناوال» رامبد جوان به زودی در شبکه نمایش خانگی
- «علت مرگ: نامعلوم» به اکران آنلاین رسید
- «در آغوش درخت» به اکران آنلاین رفت
- رضا عطاران با «اجل معلق» به شبکه نمایش خانگی میآید
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





