تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۰۹/۰۵ - ۲۲:۵۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 192270

سیزدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری یکشنبه شب ( پنجم آذر ۱۴۰۲) با هدف تجلیل از برندهای مشتری‌مدار و مسوولیت‌پذیر در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما و با حضور برخی مدیران دولتی، چهره‌های سیاستگذار حوزه تجارت و فعالان کسب‌وکار برگزار شد.

به گزارش سینماسینما، هیأت داوران این دوره از رویداد که هر ساله درصدد تجلیل از برندهای پیشتاز مشتری‌مدار و مسوولیت‌پذیر هستند، شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) را شایسته دریافت نشان و تندیس ملی رضایتمندی مشتری دانست.

همراه اول به‌عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن‌همراه ایران همواره با تأکید بر شاخص‌هایی نظیر «افزایش نرخ جذب مشترک با ارائه سرویس‌های دیجیتال جدید»، «ارتقای سطح وفاداری مشترکان»، «بهبود بهره‌وری»، «افزایش رضایت کارکنان»، «ارتقای جایگاه برند» و «حفظ جایگاه پرچمداری در بازار رقابتی»، سعی کرده نرخ رضایت مشتریان خود را در بالاترین سطح حفظ کند.

 

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

 

آخرین ها