تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۲۰:۴۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 172255

مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول می‌توانند با ورود به اپلیکیشن «همراه من»، عیدی اول نوروز ۱۴۰۱ را به‌صورت رایگان دریافت کنند.

به گزاارش سینماسینما، همراه اول در سالروز میلاد امام زمان(عج) و در آستانه فرارسیدن نوروز ۱۴۰۱، عیدی اول را به تمامی مشترکان خود به دو شکل مختلف پیشنهاد می‌دهد و برای نخستین بار امکان عیدی دادن مشترکان به یکدیگر در شبکه ارتباطی را فراهم آورده است.

 در طرح «عیدی همراه اول»، بسته‌های ۱۰ تا ۱۰۰ هزار تومانی برای تمامی مشترکان فعال دائمی و اعتباری همراه اول تدارک دیده شده است که از زمان فعالسازی دو روز اعتبار خواهد داشت.

با توجه به اینکه عیدی دادن در سال نو از مفاهیم ارزشمند در فرهنگ ایرانی است، بسته یک گیگابایتی یک‌روزه نیز برای تمامی مشترکان در نظر گرفته شده که می‌توانند با معرفی یک شماره دیگر، آن‌را به هر مشترکی که تمایل دارند، عیدی بدهند.

مشترکانی هم که در سه ماهه منتهی به عید نوروز هیچ‌گونه فعالیتی اعم از مصرف مکالمه، دیتا یا پیامک نداشته‌اند و در زمره مشترکان خاموش هستند، با روشن کردن سیمکارت خود از عیدی ویژه همراه اول بهره‌مند خواهند شد.

همراه اولی‌ها برای فعالسازی عیدی، می‌توانند از ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱، به اپلیکیشن «همراه من» منوی «طرح‌های تشویقی» مراجعه کنند.

برچسب‌ها: ,

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها