تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۰۵/۰۳ - ۲۲:۳۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 189011

از همان ابتدا که عکسی از «دفتر یادداشت» با بازی رضا عطاران توسط عوامل سازنده سریال منتشر شد، قابل پیش‌بینی بود که این پروژه به هنگام پخش با چالش‌هایی مواجه خواهد شد.

به گزارش سینماسینما، حالا با اطلاعیه‌ای که ساترا در فضای مجازی منتشر کرده است، به نظر می‌رسد که این اتفاق به نوعی رخ داده و سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر سازندگان دفتر یادداشت را در مواردی وادار به انجام اصلاحات کرده است.

سریال «دفتر یادداشت» در سکوت خبری ساخته شد و حالا بعد از انتشار اولین تصاویر و پوسترهایش، مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته و البته برای گرفتن مجوز از ساترا هم وارد چالش جدی شده است.

این سریال به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده، نویسندگی مسعود خاکباز و تهیه‌کنندگی حسین اکبری تولید می‌شود و اولین تصاویر از بازی رضا عطاران در کنار حسن معجونی در این مجموعه در حالی منتشر شد که واکنش‌هایی نسبت به آن مطرح بود.

سعید مقیسه ـ رئیس ساترا ـ درباره‌ی مجوز پخش سریال «دفتر یادداشت» با عنوان اینکه «سازندگان دفتر یادداشت قول دادند که کار را اصلاح کنند»، گفته است: سریال «دفتر یادداشت» جزو مواردی بود که در طرح اولیه مشکلاتی داشت با تیم تولید جلسه برگزار شد و آنها حضور پیدا کردند، نکات اصلاحی به آنها گفته شد و بنا شد اصلاحات را اعمال کنند تا مجوز سریال را دریافت کنند.

رئیس ساترا درباره تیزرها و تبلیغات برخی سریال‌ها و حواشی آنها مثل «دفتر یادداشت» که مجوز باید دریافت کنند یا خیر عنوان کرده است: اخیراً درباره‌ی چند سریال شاهد بودیم تیزری پخش شد که محتوای آن متفاوت از محتوای سریال دارای مجوز ساترا بود. از سوی دیگر عده‌ای همان تیزر را مستمسک قرار می‌دهند که فلان اتفاق در شبکه خانگی افتاده است، اما در سریال که نگاه می‌کنید اصلاً آن صحنه وجود ندارد و ساترا در حال تعامل با سازندگان است که در تبلیغات هم موثر و واقعی عمل کنند.

حالا با اعلام ساترا مبنی بر لزوم اصلاح سریال و با توجه به قرار گرفتن در مناسبت محرم، به نظر می‌رسد سازندگان «دفتر یادداشت» فرصت کافی داشته باشند تا به اصلاح آنچه مد نظر سازمان نظارتی است، بپردازند.

«دفتر یادداشت» بازگشتی برای رضا عطاران ـ کارگردان مجموعه‌های «خانه‌به‌دوش» و «متهم گریخت» ـ در سریال‌سازی در مقام بازیگر محسوب می‌شود اما این بار در شبکه نمایش خانگی و نه تلویزیون.

به تازگی بیژن بنفشه‌خواه نیز تصویری از حضورش در پشت صحنه این مجموعه در کنار رضا عطاران در صفحه‌ شخصی‌اش در فضای مجازی منتشر کرده است اما نام این بازیگر هنوز در فهرست رسمی بازیگران دفتر یادداشت دیده نمی‌شود.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

 

آخرین ها