تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۱۰/۰۲ - ۱۶:۱۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 193001

فیلم سینمایی «اتاق مهمان» از فردا یکشنبه در فیلم‌نت در دسترس مشترکان این پلتفرم قرار می‌گیرد.

به گزارش سینماسینما، فیلم سینمایی «اتاق مهمان» به کارگردانی علی حدادی و تهیه‌کنندگی ابراهیم شیبانی از یکشنبه سوم دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۸ در بخش «سینمای دیگر» فیلم نت عرضه می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: حامد پس از آزادی از زندان دچار افسردگی عمیقی شده است. همسرش نوشین برای اینکه تلنگری جدی به او بزند، تصمیم به جدایی می‌گیرد. اما وقتی پای قانون و خانواده به میان می‌آید، همه چیز شکل دیگری به خود می‌گیرد.

فهرست عوامل عبارتند از نویسنده و کارگردان: علی حدادی، تهیه کننده: ابراهیم شیبانی، بازیگران: مهرداد مصطفوی، آیدین بهاری، مریم سالمی، آزاده سیفی، آندیا عبدالرسول، پرهام یداللهی، آزیتا ضیایی، حمید صدری، محمد براری، بهار رادمند، مدیر فیلمبرداری: محمد حدادی، تدوین: عطا مهراد، صدابرداری: احمد صابری، طراحی و ترکیب صدا: منصوره اسماعیلی، طراحی عنوان و پوستر: مرتضی آکوچکیان.

این فیلم درام اجتماعی در ۸۸ دقیقه ساخته شده است.

ابراهیم شیبانی تهیه کننده «اتاق مهمان» پیش از این فیلم های مختلفی از جمله «طلا خون» را کارگردانی کرده است. علی حدادی نیز در کارنامه خود ساخت چندین فیلم کوتاه را دارد.

بخش «سینمای دیگر» با هدف عرضه فیلم های متفاوت از جریان اصلی و همچنین فیلم های مستند و کوتاه در فیلم نت راه اندازی شده و هر هفته یکشنبه ها با تعدادی اثر به‌روز می‌شود. همچنین بخش اکران آنلاین فیلم های هنری نیز از دیگر بخش های تازه ایجادشده در فیلم نت است که با اکران آنلاین «درب» هادی محقق کار خود را آغاز کرده است.

لینک کوتاه

 

آخرین ها