تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۶:۱۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 26730

بارکدفیلم سینمایی «بارکد» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی سه شنبه بیست و سوم شهریور ماه وارد شبکه نمایش خانگی شد.

به گزارش سینماسینما، سازندگان فیلم سینمایی «بارکد» با نگرانی از عرضه نسخه قاچاق، این فیلم را در شبکه نمایش خانگی عرضه کردند. این در حالی است که در حال حاضر هشت سالن سینما شامل سینما کوروش در تهران و هفت سالن سینما در شهرستان‌ها فیلم کیایی را روی پرده دارند.

پیش از این فیلم‌های «کوچه بی‌نام» و «ماهی گربه» هم همزمان با اکران در شبکه نمایش خانگی عرضه شدند تا پیش از اشباع بازار از نسخه قاچاق فیلم به صورت قانونی در اختیار مخاطبان قرار بگیرد. «اژدها وارد می‌شود» هم با همین نگرانی به فاصله کوتاهی از پایان اکران به شبکه نمایش خانگی آمد.

«بارکد» در تیراژ ۵۰۰ هزار نسخه، سه شنبه از سوی شرکت فیلمسازان و هنر اول در شبکه نمایش خانگی عرضه و توزیع شد.

بهرام رادان، محسن کیایی، سحر دولتشاهی، بهاره کیان افشار، پژمان بازغی و رضا کیانیان بازیگران این فیلم هستند.

سایر عوامل بارکد عبارتند از : نویسنده: مصطفى کیایى، مهیار شاهرخى، مدیر فیلمبردارى: مهدى جعفرى، تدوین: نیما جعفرى جوزانى، صدابردار: مهدى صالح کرمانى، صداگذار: علیرضا علویان، طراح چهره پرداز: محسن دارسنج، طراح صحنه و لباس: حجت اشتری، موسیقى: آرمان موسى‌پور، نورپرداز: مرتضی نجفی، مدیر تولید: سجاد رحیمی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریزی: هومن خواجه نوری، برنامه ریز: محمد ثقفی، منشی صحنه: سعیده دلیریان، جلوه هاى ویژه میدانى: آرش آقابیک

در خلاصه داستان این فیلم آمده است : پشت هر آدمی داستانی هست و پشت هر داستانی یه آدم، بهتره قبل از هر قضاوتی یکم صبر داشته باشیم.

منبع: خبرآنلاین

 

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها