تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۰۹/۱۴ - ۲۰:۲۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 192515

فیلم سینمایی «درب» ساخته هادی محقق در پلتفرم فیلم‌نت اکران آنلاین می‌شود.

به گزارش سینماسینما، فیلم سینمایی «درب» به کارگردانی هادی محقق و تهیه کنندگی رضا محقق از ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ در بخش «سینما آنلاین» فیلم‌نت اکران آنلاین می‌شود.

فیلم‌نت در راستای حمایت از طیف گسترده‌تری از فیلمسازان ایرانی بخش اکران آنلاین فیلم‌های هنری را راه‌اندازی کرده که این بخش با اکران فیلم «درب» با قیمت بلیت ۴۰ هزار تومان آغاز به کار می‌کند.

فیلم نت همچنین مدتیست بخش «سینمای دیگر» را ویژه نمایش فیلم های مستند، کوتاه و هنری و تجربی از سینمای بلند داستانی راه‌اندازی کرده که تاکنون بیش از ۸۰ عنوان اثر را شامل می‌شود.

فیلم «درب» به تازگی در سینماهای فرانسه اکران شده و بیش از ۳۰ هزار نفر به تماشای آن نشسته اند.

فیلم «دِرب» در اولین حضور جهانی خود، بیست‌و‌هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم بوسان را افتتاح کرد و توانست برنده جایزه اصلی بخش رقابتی جی‌سئوک جشنواره شود. این فیلم در دومین حضور جهانی خود در نهمین دوره جشنواره فیلم کاتولیک (کاف) که ماه اکتبر در شهر سئول کره جنوبی برگزار شد، نیز حضور داشت. چهل و چهارمین جشنواره بین المللی سه قاره نانت فرانسه سومین حضور جهانی این فیلم بود که برنده جایزه بالون نقره‌ای فستیوال شد. همچنین فیلم «دِرب» به تازگی در بخش پانورامای بیست و پنجمین دوره جشنواره شانگ‌های نیز به نمایش در آمده است.

«دِرب» روایتگر مامور اداره برقی است که قرار است برق خانه‌ای تَک و دورافتاده را وصل کند.

هادی محقق، محمد اقبالی و … از جمله بازیگران این اثر هستند.

لینک کوتاه

 

آخرین ها