تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۰۸/۱۴ - ۱۶:۱۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 191548

مسابقه «بازمانده» وارد مرحله پیش‌تولید شد.
به گزارش سینماسینما، مسابقه «بازمانده» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی سعید طالبی با دریافت مجوز از سوی ساترا به تازگی وارد مرحله پیش تولید شده است و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته از اسفند ماه امسال در یکی از جزایر جنوبی کشور مقابل دوربین می‌رود.
این مسابقه با نام انگلیسی «survivor» همه ساله در بسیاری از کشورها اعم از آمریکا، ایتالیا، سوئد، یونان و ترکیه برگزار شده و بزرگترین و پرطرفدارترین مسابقه تلویزیونی در جهان لقب گرفته است.
نحوه برگزاری مسابقه بدین شکل است که تیمی متشکل از سلبریتی‌ها اعم از بازیگران، فوتبالیست‌ها، ورزشکاران و خوانندگان و تیم دیگر که همگی از میان داوطلبان عادی انتخاب خواهند شد، به مدت چهار ماه بدون هیچ‌گونه امکاناتی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند و در نهایت یک نفر به عنوان بازمانده به جایزه بزرگ دست می‌یابد. این مسابقه نیاز به فعالیت‌های بدنی بسیاری دارد و به همین دلیل سازندگان قصد دارند در انتخاب چهره‌های خاص ورزشی، هنری و سینمایی افرادی را دعوت کنند که علاوه بر محبوبیت، از قوای جسمانی و ورزشی بالایی برخوردار‌ باشند.
ورژن ایرانی «سوروایور» دارای یک فیلمنامه متنوع و ایرانیزه است که با بهره‌گیری از فرهنگ و تمدن ایرانی و مطابق سلیقه مخاطب ایرانی خواهد بود.
اجرای «بازمانده» بر عهده یکی از ستارگان پرطرفدار سینما قرار دارد که قرار است نام وی تا قبل از پخش قسمت اول، رسانه‌ای شود.
سایر عوامل اصلی این پروژه عبارت هستند از: مشاور تهیه‌کننده: محمد آفریده، مدیر تولید: مجید بذرپاچ، طراح صحنه: بابک صالح، طراح لباس: یامور جهاندیده و مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

 

آخرین ها