تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۰۶/۱۸ - ۱۴:۳۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 190086

انجمن تهیه‌کنندگان مستقل سینمای ایران خواستار حفظ حقوق تهیه‌کنندگان سینمای ایران از پخش آگهی‌ها در پلتفرم‌های نمایش خانگی شد.

به گزارش سینماسینما، متن بیانیه انجمن تهیه‌کنندگان سینمای ایران به شرح زیر است:

«هنگام تماشای آثار سینمایی در پلتفرم‌های نمایش خانگی همواره شاهد تبلیغات و آگهی هایی هستیم که در ابتدا یا در طول فیلم های سینمایی به نمایش درمی‌آیند.

انجمن تهیه کنندگان سینمای ایران بر این باور است که تعداد و شیوه نمایش آگهی‌ها می بایست به گونه ای باشد که موجب آزار تماشاگران نگردد. از طرفی می بایست سهم و حقوق تهیه کنندگان سینمای ایران از آگهی ها مشخص شود.»

از این رو انجمن مستقل از تمامی  همکاران تهیه کننده درخواست دارد در قراردادهای خود با پلتفرم‌ها حتما سهم خود از درآمد آگهی را مشخص نمایند و پلتفرم‌ها نیز ملزم به پخش آگهی های صاحب اثر همزمان با نمایش فیلم هستند.

انجمن تهیه کنندگان مستقل سینمای ایران همچنین به انجمن‌های نوپایی که بفرموده و برای مقابله با انجمن برخط و دیگر اصناف حرفه ای  تشکیل  شده اند توصیه می کند  به جای رفتارهای غیر صنفی و نان بنرخ روز خوردن به دنبال تجربه اندوزی و حمایت از  اعضاو تولیداتی باشند که رضایت  تماشاگران را در پی داشته باشد نه فقط تقویت مراکز ممیزی و جلب نظر آنان.

انجمن تهیه کنندگان مستقل سینمای ایران»

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

 

آخرین ها