تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۰۱/۱۴ - ۱۶:۲۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 185721

نگاهی به صفحه اصلی روبیکا نشان می‌دهد برنامه «طناز» که حواشی زیادی در فضای‌مجازی داشت و محتوایش با انتقادات فراوانی مواجه شد از صفحه اصلی پلتفرم حذف شده است.

به گزارش سینماسینما، رئالیتی‌شویی در ایام عید نوروز منتشر شد که برخی از بخش‌های آن تعجب‌برانگیز بود؛ چطور این‌ها مجوز گرفته‌اند مخصوصاً قسمتِ ژاله صامتی، خوانندگی و برخی صحبت‌های دیگر؛ بعد از پیگیری ساترا این نکته مطرح شد که  این برنامه در هفته آخر اسفند ماه از سوی روبیکا برای انتشار در فضای مجازی به ساترا ارائه شده است.

پیش از دریافت مجوز انتشار در ایام نوروز پخش شده است که البته روبیکا اعلام کرده است سایر قسمت‌های برنامه پس از دریافت مجوز ساترا و اعمال اصلاحات منتشر خواهد شد.

حالا پس از انتشارِ گزارشی مبنی بر انتقاد نسبت به فضایِ محتوایی سخیف و نامطلوب این برنامه، نگاهی به صفحه اصلی روبیکا نشان می‌دهد این برنامه حاشیه‌ساز حذف شده و فعلاً قابل مشاهده نیست. پیگیری‌های مجدد از ساترا نشان می‌دهد هر ۶ قسمت حذف شده به دلیل بازبینی مجدد بوده تا بعد از اخذ مجوز دوباره برای بهره‌برداری به پلتفرم برگردد.

اما بیشترین نقدها به دو قسمتِ ژاله صامتی و مازیار لرستانی شد که از حرف‌های غیرمتعارف تا خوانندگی عجیب ژاله صامتی و علاقه‌اش به رقص رد و بدل شد. بسیاری این نکته را مطرح کردند که چرا همچنین محتوایی مجوز گرفته که مشخص شد خصوصاً قسمت دوم (ژاله صامتی) بدون مجوز پخش شده است.

باید دید ساترا در سال ۱۴۰۲ با تخلفات پلتفرم‌ها و انتشارهای بدون مجوز چه برخوردی خواهد داشت؟ آیا دوباره مماشات و تذکر و یا تعلیق و جریمه‌های سنگین در دستور کار قرار خواهد گرفت؟

منبع: تسنیم

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

 

آخرین ها