تاریخ انتشار:۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۵:۱۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 183887

دو فیلم دیگر از محصولات سینمای ایران در فیلم‌نت عرضه شدند.

به گزارش سینماسینما، دو فیلم «مطرب» ساخته مصطفی کیایی و «مادر قلب اتمی» از ساخته‌های علی احمدزاده به محصولات ایرانی عرضه‌شده در پلتفرم «فیلم‌نت» اضافه شدند.

«مطرب» محصول سال ۱۳۹۸ است و پرویز پرستویی، الناز شاکردوست، محسن کیایی، مهران احمدی و عایشه‌گل جوشکن از بازیگران آن محسوب می‌شوند.

این فیلم داستان خواننده‌ای به نام ابراهیم است که پس از سال ۵۷ دیگر نمی‌تواند اجرای زنده داشته باشد و همیشه در حسرت اجرای کنسرت است. او به همراه دخترش به ترکیه می‌رود تا برنامه‌ای فرهنگی را دنبال کند، اما اتفاق‌های غیرقابل پیش‌بینی و عجیبی برای آنها می‌افتد.

مصطفی کیایی علاوه بر کارگردانی و نگارش فیلمنامه، تهیه‌کنندگی «مطرب» را هم برعهده داشته است. این فیلم به دلیل سوژه آن در دوره ساخت و اکران با حواشی خاص خود مواجه شد.

«مطرب» در سال ۱۳۹۸ با جذب بیش از ۳ میلیون و ۲۹۷ هزار مخاطب و فروشی بالغ بر ۳۸ میلیارد تومان، پرمخاطب‌ترین و پرفروش‌ترین فیلم سال سینمای ایران لقب گرفت.

«مادر قلب اتمی» در سال ۱۳۹۳ ساخته شده و ترانه علیدوستی، پگاه آهنگرانی، مهرداد صدیقیان، احسان امانی، رضا بهبودی و محمدرضا گلزار از جمله بازیگرانی هستند که در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم «مادر قلب اتمی»، داستان آشنایی اتفاقی دو زن به نام‌های آرینه و نوبهار با شخصی به نام کامبیز است، که بعد از یک مهمانی شبانه در خیابان هم‌کلام می‌شوند. آنها در حالی در خیابان گشت می‌زنند که مرز بین خیال و واقعیت مشخص نیست.

مانی باغبانی و علی احمدزاده فیلمنامه «مادر قلب اتمی» را نوشته‌اند و سید امیرحسین سیدزاده هم تهیه این فیلم را بر عهده داشت.

«مادر قلب اتمی» بعد از سه سال کشمکش و نامشخص بودن شرایط اکران، سرانجام در سال ۱۳۹۶ روی پرده رفت.

لینک کوتاه

 

آخرین ها