تاریخ انتشار:۱۴۰۱/۰۴/۱۱ - ۱۲:۲۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 177623

علیرضا محبی کارگردانی جدیدترین فعالیت هنری خود را با نام «اسرار پنهان» و در ۱۳ قسمت به محمد عبدی‌زاده واگذار کرد.

به گزارش سینماسینما، محبی با اعلام این خبر گفت: موضوع این سریال کمدی، جاسوسی و ماجراجویی است که فصل اول آن در ۱۳ قسمت برای نمایش خانگی تهیه می‌شود.
وی افزود: این سریال در تهران، لواسان، ورامین، قرچک، کرج، اصفهان، نطنز و چند کشور همسایه و اروپایی تصویربرداری خواهد شد. هم اکنون در حال انتخاب عوامل و رایزنی با بازیگران سینما و تلویزیون هستیم و با نهایی شدن لیست عوامل و بازیگران، تصویربرداری این سریال آغاز می‌شود.
این تهیه‌کننده درباره موضوع «اسرار پنهان» گفت: داستان سریال در مورد شخصیت مهندس و هکر کامپیوتری است که ناخواسته وارد یک شبکه جاسوسی موساد می‌شود و اطلاعات مهمی از این شبکه را ذخیره می‌کند. ماموریت شبکه جاسوسی موساد غیرفعال ساختن راکتورهای هسته‌ای و ترور دانشمندان هسته‌ای ایران است، تا بدینوسیله به اصطلاح خود مانع از دستیابی ایران به بمب اتمی شوند. از طرفی فرمانده تیم عملیاتی موساد شباهت فراوانی به این مهندس دارد. از آنجایی که این شبکه جاسوسی زیر نظر ماموران امنیتی کشور هستند، ماجرا برای این مهندس شکل جدیدی به خود می‌گیرد و …
از آثار قبلی محمد عبدی‌زاده می‌توان به فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی فرزندان ایران، پایان روز ماتم، دوال، عشق و خیانت، فهرست مرگ و اپرا نمایش هفت شهر عشق، طاعون قرن، باد برمی‌خیزد و حرامی عیار و … اشاره کرد.

عوامل ساخت این سریال عبارتند از: نویسنده و کارگردان: محمد عبدی‌زاده، تهیه‌کننده: علیرضا محبی، مدیر تولید و جانشین تهیه‌کننده: مریم قاسم آبادی، مدیر هماهنگی تولید: علی کفراش، دستیار کارگردان: شاهین عبدی‌زاده، برنامه‌ریز: علیرضا ترامشلو.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها