تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۰۹/۰۸ - ۱۶:۵۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 192356

پخش دو سریال «دفتر یادداشت» و «مرداب» با تنوع ژانر و حضور ستارگان سینما در آنها باعث بالاتر رفتن تماشاگران شبکه نمایش خانگی شد.

به گزارش سینماسینما، در هفته اول آذر ماه ۱۴۰۲ و با پخش قسمت دوم سریال جنایی-کمدی «دفتر یادداشت» از فیلم‌نت، رکوردهای این پلتفرم شبکه نمایش خانگی جابجا شد.

مجموع اشتراک‌های پنجشنبه و جمعه هفته گذشته این پلتفرم افزایش داشته و معادل ۸۴ هزار و ۳۰۰ اشتراک بوده است که نشان از توجه مخاطبان به محتوای کمدی است.

همچنین سریال درام-معمایی «مرداب» دیگر سریال‌ فیلم‌نت است که با پخش ۹ قسمت آن توانسته مخاطبان زیادی را جذب کند. این سریال نیز به طور اختصاصی از فیلم‌نت پخش می شود. داشتن همزمان دو سریال برای پخش یکی از رویکردهایی است که در شبکه نمایش خانگی به جذب مخاطب منجر می شود.

بر این اساس و مبتنی بر آمار و تحلیل آنها هفته اول آذرماه رکورد تعداد مشترکان و همچنین رکورد تماشا در این پلتفرم شکسته شده است که نشان از اقبال مردم به تماشای آثار متنوع در شبکه نمایش خانگی است.

سریال «مرداب» به کارگردانی برزو نیک نژاد در ژانر درام معمایی است و در آن بازیگرانی همچون شهرام حقیقت‌دوست، پانته‌آ پناهی‌ها، حامد کمیلی، ستاره پسیانی، مجتبی پیرزاده، الهام اخوان، یسنا میرطهماسب، الیکا ناصری، محمود نظرعلیان، صفر محمدی، مجید پتکی، با هنرمندی امیر جعفری در نقش «شکیب» و با حضور: مهدی هاشمی ایفای نقش می‌کنند.

سریال «دفتر یادداشت» به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده در ژانر کمدی جنایی ساخته شده است.

در خلاصه داستان رسمی سریال آمده است: ایرج و حمید، رفقای قدیمی از دوران کودکی سرشان برای پیگیری پرونده‌های جنایی درد می‌کند، پای آنها ناخواسته به پرونده قتل‌‍‌های زنجیره‌ای باز می‌شود؛ پرونده‌ای که با ورود آنها آبستن حوادث خطرناک‌تری می‌شود، اما ماجرا پیچیده‌تر از این حرف‌هاست.

رضا عطاران، حسن معجونی، مینا ساداتی، کاظم سیاحی، سوگل خلیق، زهرا داوودنژاد، بیژن بنفشه‌خواه، الهام پاوه نژاد، اردشیر رستمی، پاشا رستمی، فریبا متخصص ، مریم سعادت با حضوری درخشان از شمسی فضل الهی و با هنرمندی داریوش کاردان و آزیتا حاجیان در «دفتر یادداشت» ایفای نقش می‌کنند.

لینک کوتاه

 

آخرین ها